Gah!

Kayabaya

Betatt av forumet
"Det er ikke akkurat noe å begynne å grine for da kjære deg. " Nei se, der gikk det over gitt [emoji19]
Vi driver og flytter, må være ute og vasket før tirsdag. Hadde avtalt med familien min å vaske på lørdag, men så fant han ut at kampen hans (han er trener) er på lørdag ikke søndag. Vi har fortsatt ting der også, jeg har bekkenløsning og ikke sertifikat så får ikke gjort stort. Er bare stressa og føler at han legger hele prosessen på meg med organisering av hjelp osv. Så kommer disse herlige hormonene på toppen, og hans kommentar [emoji53]

Åh, for en idiot! Bare dumt å komme med sånne kommentarer. De hjelper ikke for noe. Det er lov å grine når man er hormonell, har vondt og er frustrert.

[emoji35] et lite kurs i hvordan gravidekroppen fungerer og reagerer hadde kanskje vert på sin plass. Hadde nok dratt til min mann for slike kommentarer.

Håper det ordnet seg med utvaskingen.

Huff, det var nok ikke morsomt for deg. Forhåpentligvis var det ikke vondt ment, men heller at han ikke forsto dine følelser. Av og til kommer det helt idiotiske utalelser fra samboeren min også, men han angrer alltid når det går opp for han hvor feil det ble:rolleyes:

Det var jo ikke vondt ment nei, han er nok bare veldig forvirra og ikke helt forstått hvordan gravide fungerer. Men når kroppen herjes av hormoner tar ikke hjernen min hensyn til at han ikke forstår [emoji6]

Forhåpentligvis løser det seg denne helga med utvasking og siste rest av ting. Så kan jeg slappe mer av og bare fokusere på å bli klar og gjøre klart

Back
Topp