Gah...

babymagen90

Glad i forumet
Jeg kom inn på altinn noen få minutter nå nettopp men gitt treigt pga full server... og nå kommer jeg ikke inn igjen..

Jeg får logget inn, men når jeg trykker neste, så blir jeg kastet ut igjen.

ORIGINAL: Snikesnuppa

ORIGINAL: babymagen90

Jeg kom inn på altinn noen få minutter nå nettopp men gitt treigt pga full server... og nå kommer jeg ikke inn igjen..

AAAAHH SAMMA HEEEER [:@] Går det virkelig ikke ann å ordne opp i dette da... det er jo bare snakk om1-2 ganger i året at folk skal inn der... MAKAN...

Skrev inn passord osv, på minid, men kom ikke lenger[&:]

Det verste er at serveren har kostet OSS 1 milliard også!!

For 1 milliard så burde den fungere!!

fikk sjekka min men ikke mannens[&:]

samme her..![:@][:'(][:'(]

kom helt inn og klikka på selvangivelsen, men daaa klikket den..[:(]

ORIGINAL: rosinå

samme her..![:@][:'(][:'(]

kom helt inn og klikka på selvangivelsen, men daaa klikket den..[:(]

samme her!!
har egentlig ikke brydd meg så mye, men nå kjenner jeg at jeg blir irritert!

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Skrev inn passord osv, på minid, men kom ikke lenger[&:]

samme her!!! Bahhh...........[:@][:@][:@]

KOMMER INGEN VEIER JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Får bare opp siden er ikke tilgjengelig!!![:@][:@][:@]

(23.03.2011 kl. 12.00) 70 prosent av Norges befolkning har nå tilgang til altinn.no, og kan sjekke selvangivelsen. 213 000 har frem til nå fått sjekket skatten sin. Vi arbeider kontinuerlig med å få åpnet løsningen for flere grupper av nye brukere. Hvilke grupper av brukere som det nå gradvis åpnes for, velges ut tilfeldig.
Saken oppdateres omlag hver time

13.00: Situasjonen er uforandret.
14.00: Fortsatt ingen endring i situasjonen.
15.00: Vi øker andelen som får tilgang sakte, men sikkert. 75 prosent kan sjekke selvangivelsen nå.
16:30: Fortsatt 75 prosent tilgang.

Jeg vil også være en del av de 75 %!!! [:'(]

ORIGINAL: Belkin

(23.03.2011 kl. 12.00) 70 prosent av Norges befolkning har nå tilgang til altinn.no, og kan sjekke selvangivelsen. 213 000 har frem til nå fått sjekket skatten sin. Vi arbeider kontinuerlig med å få åpnet løsningen for flere grupper av nye brukere. Hvilke grupper av brukere som det nå gradvis åpnes for, velges ut tilfeldig.
Saken oppdateres omlag hver time

13.00: Situasjonen er uforandret.
14.00: Fortsatt ingen endring i situasjonen.
15.00: Vi øker andelen som får tilgang sakte, men sikkert. 75 prosent kan sjekke selvangivelsen nå.
16:30: Fortsatt 75 prosent tilgang.

Jeg vil også være en del av de 75 %!!! [:'(]

jeg å..

siden oppdateres hver time, frem til vår arbeidsdag er slutt. Altså kl 16.30.. Så nå kommer man ikke lengre før eventuelt i morgen tidlig vil jeg tro[:@] hat over altinn....

Samme her, hadde tastet inn passord og alt og DA låste det seg. Luremusa altinn! [:'(]

Jeg kjenner at jeg holder på å koke over av raseri [:@] - og så blir jeg forbanna på meg selv for at jeg blir så forbanna...
Godt jeg har et lager av tålmodighetskrem jeg kan smøre meg med [8D]

Jeg må være en av få som ikke gidder å inn der for å se, venter like godt til den kommer i posten [8D]

ORIGINAL: nate79

Jeg må være en av få som ikke gidder å inn der for å se, venter like godt til den kommer i posten [8D]

samme her.......at folk gidder [8D] hehehehehe

Sikker på at den kommer i posten a? De ville jo stoppe med det slik at alle kan levere inn på nett...

Back
Topp