GAD

ida89

Elsker forumet
En ting som irriterer meg er når folk legger seg opp oppdragelsen jeg gir til MIN datter.
I går var vi hos farmorn og farfarn hennes, så snakekt jeg litt med farmora, så skulel Thea til og ta mobieln å bordet,sås saj eg Nej til henne (jeg synes det er viktig og starte tidlig) så sier farmora sann stilloe og rolig: det kan jo hende det er derfor hun er litt sannbeskjeden med pianoet å ssann,hvis du sier for mye nej? Jeg er helelr for og flytte jeg se, så tok hun jammen bort kaken,bestikket,tellerkner lys og alt. så det stod som en haug på hjørnet av bordet. noe jeg synes er unødvenidhg når Thea tar vekk hånda så fort jeg sier nej..

irriterende når det blir sann ass!

Når man tenker over så er det pokker ikke rart LK er som han er,han er jo vandt emd å få alt opp i handa,ikke vet han glede på noenting nettopp fordi han får altå det er jo ikek så rart han ikke vet forskjll på rett og galt om det er sann det har vært for han;) men men...

Det hørtes jo helt teit ut[&o] Skal man bare flytte bort alt ungen prøver å få tak i uten å si at det ikke lov liksom?[8|]

virker sann,det blir helt feil for meg å sann jeg er oppvakst iallfall,

Hvis man flytter på alle tingene fordi de ikke får plukke på de lærer de seg aldri at det får de ikke plukke på.. man må jo kunne få si nei, og dessuten er det jo din datter da, nei herlighet så dumt spør du meg...
Hun kunne jo la deg få styre det der da.

Jaa,jeg synes det jeg:\
Virker som hun tar over styringen helt!!!!

skal alle du kommer på besøk til flytte alt som står i en meters høyde da eller?! stå på ditt du[:)]

Da vet ejg iallfall at jeg ikek er en dårlig mor av den grunn,takk jenter[:D]

Back
Topp