GAAH!

lumina

Gift med forumet
Har bestilt fotobok med bilder av Erik i 2010 som julegave til oldemoren. Kjempefin bok. Bestilte via den lokale fotobutikken, på nett. På nett sto det levering tre dager. Jeg valgte det, kommer etter tre dager, og får beskjed om at det står feil på nett, og at det tar en uke..

Greit nok.. litt irritert, men greit nok... [>:]

I går var det en uke siden, og jeg dro for å hente fotoboken i dag.. Får verdens tynneste unnskyldning om at de hadde mistet nøkkelen til en postkasse, og ikke kunne sjekke om den var kommet [8|] "Javel? Nøkkelen dukker vel opp håper jeg?" spurte jeg.. Fikk som svar at ja, hvis ikke fikk de "bare bestille ny fotobok til meg da"[X(]

Fotoboka skal selvsagt til en annen by, og fristen for å sende julepost er I MORGEN [:(] Så da får vel ikke oldemor julepakken sin tidsnok til jul da [&o]

ÅÅh, blir sint, hormonell og lei meg...

Da hadde jeg krevd at de sto på for å få opp denne postkassen ! Gitt de beskjed om den MÅ sendes i morgen, og at det strengt tatt ikke er ditt problem at de har mistet nøkkelen. Du har betalt for et produkt som også er julegave, den skal sendes ! Ærlig talt !

Åååå!! Hadde samme sak på gang i fjor hvor jeg overholdt alle bestillingstider med GOD margin- men likevel kom ikke gaven frem til butikk i tide.. Kjenner sinnet bobler litt opp igjen bare jeg tenker på det nå[;)]

Men! Hva med å få de til å sende fotoboka rett til oldemor? om de får sendt den imorgen så rekker den iallefall fristen direkte?

Burde jo nesten fått avslag når de er så trege som dette spør du meg!

Back
Topp