Gaaah!!...

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Jeg tror faktisk desse pillene prøver å drepe tarmsystemet mitt jeg... Fytte KATTA så vondt i maaagen!emoticon

Jerntabletter? Hadde det på akkurat samme måte, helt grusomt! Men det fins en flytende kur eller noe som man kan ta istedenfor, fluramix eller noe. Spør på apoteket de vet det nok :)

Frk.Cupcake skrev:
Jerntabletter? Hadde det på akkurat samme måte, helt grusomt! Men det fins en flytende kur eller noe som man kan ta istedenfor, fluramix eller noe. Spør på apoteket de vet det nok :)

Ja, jeg har tatt det tidligere, men pga jeg har tomme jernlager og lav blodprosent så må jeg ta høydose og da nytter det lite med floradix Tar 100mg til dagen nå. Skal egentlig ta 100mg ganger to daglig, men det kan de bare GLEMME!..

Dette er faktisk VERRE enn åpningsriene med yngstejenta..

Har desverre ingen råd til deg, men vet hor jævlig det er! Håper du snart får blodprosenten din opp og kan slutte med jævelskapen Jeg fikk jerntabletter med endel ekstra vitaminer og sånn på resept, de virka mye bedre og fortere enn de man kjøper reseptfritt på apoteket. Nå har jeg en blodprosent på hele 12 og håper den holder seg der

Frk.Cupcake skrev:
Har desverre ingen råd til deg, men vet hor jævlig det er! Håper du snart får blodprosenten din opp og kan slutte med jævelskapen Jeg fikk jerntabletter med endel ekstra vitaminer og sånn på resept, de virka mye bedre og fortere enn de man kjøper reseptfritt på apoteket. Nå har jeg en blodprosent på hele 12 og håper den holder seg der

Hediggrisen! Jeg håper den kommer seg opp foooort.. Jernlagrene også, for planen er å bli blodgiver.. Tenkte jeg skulle prøve disse, så bestille meg en sjekkopptime om et par mnd, så kroppen får tid til å ta det opp skikkelig, og så ser vi.

Back
Topp