Gaaaah

*Meya*

Forumet er livet
Vinglete unge... Sofian var skikkelig motivert og ville gå på kino i morgen. Vi kjøpte billetter på nett, og det var det. Så nå har han tydeligvis kranglet med Malika, og vil ikke være med på kino. Dessuten vil han plutselig ikke se filmen i 3D. Han skylder på brillene, men han er blitt så utrolig, sinnsykt pysete på filmer, at jeg tror faktisk 3D skremmer ham.

Da han var seks så han Ringenes Herre, alle tre filmene, uten å blunke.

Så nå har vi kastet bort en billett på kino... Gaaaaah. Så irriterende.

ORIGINAL: *Meya*

Vinglete unge... Sofian var skikkelig motivert og ville gå på kino i morgen. Vi kjøpte billetter på nett, og det var det. Så nå har han tydeligvis kranglet med Malika, og vil ikke være med på kino. Dessuten vil han plutselig ikke se filmen i 3D. Han skylder på brillene, men han er blitt så utrolig, sinnsykt pysete på filmer, at jeg tror faktisk 3D skremmer ham.

Ta med de andre ungene og en venn, da..

[8|]

ORIGINAL: Sicily

Ta med de andre ungene og en venn, da..

Var ingen som kunne. Eldste jentungen skal uansett ikke på samme filmen, hun skal på Narnia, hun nekter å gå på Monsterhjerne eller hva den heter...

ORIGINAL: rodstilk

[8|]

Når jeg spør ham, gang på gang, om han orker og vil dette, og han visste alt på forhånd, så synes jeg det er skikkelig kjipt når han nå ligger og gråter fordi han ikke vil på 3D film pga brillene... Og med gråte så mener jeg storhulke, trampe i gulvet, og rase. Verre enn ei lita sippejente...

du får gå ned på kinoen i morgen da å få pengene igjen eller noe da

ORIGINAL: lenah

Man får ikke det. Men det gjør ikke noe egentlig... Ble bare litt irritert først, men vil han ikke, skal jeg jo ikke tvinge ham, det blir ikke noe koselig for noen av oss.

ORIGINAL: *pilutta*

Kan han ikke se filmen uten 3D brillene, da?[:)]

Blir ikke det litt ekkelt?

Bildet blir litt gråere uten brillene! Men fult mulig å se filmen fordet. :)

ORIGINAL: lenah

Man får ikke det. Men det gjør ikke noe egentlig... Ble bare litt irritert først, men vil han ikke, skal jeg jo ikke tvinge ham, det blir ikke noe koselig for noen av oss.

om man ikke får pengene tilbake kontant så får man de inn på et gavekort[;)] jeg jobber på kinoen så akk det vet jeg

Back
Topp