Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LallePalle
Har et sånnt jeg også, gått med snart ett år [:o]
Er egentli mer et krater, men får meg ikke til å ringe tannlegen, klarer det bare ikke [:(]
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: InMyHeart
Da må du trosse skrekken din og samle opp penger,for det gjør bare vondt værre å vente!
Man skal gå 1 gang i året til tannlegen.
Er det hull som går for lenge kan det sette seg betennelse og gå ned til rota,da må du ha rotfylling og det er jævlig for å si det mildt!
Har kun hatt ett hull i hele livet mitt og det var rett før jul,har selv tannlege skrekk,men måtte bite i det. Gikk veldig fint,men vært komplikasjoner(betennelse) etterpå så må ta ut alt igjen da[:(]
meeen vær tildig ute så slipper du mer tull ball[:D]
[8|]
Har ikke slått deg at noen allerede sliter fra før og ikke har penger man kan samle opp[8|]
ORIGINAL: Snuppaa
ORIGINAL: InMyHeart
Da må du trosse skrekken din og samle opp penger,for det gjør bare vondt værre å vente!
Man skal gå 1 gang i året til tannlegen.
Er det hull som går for lenge kan det sette seg betennelse og gå ned til rota,da må du ha rotfylling og det er jævlig for å si det mildt!
Har kun hatt ett hull i hele livet mitt og det var rett før jul,har selv tannlege skrekk,men måtte bite i det. Gikk veldig fint,men vært komplikasjoner(betennelse) etterpå så må ta ut alt igjen da[:(]
meeen vær tildig ute så slipper du mer tull ball[:D]
[8|]
Har ikke slått deg at noen allerede sliter fra før og ikke har penger man kan samle opp[8|]
Jeg har ikke penger[&o][&o][&o] Bruker de få sparepengene jeg har til kjøretimer og nå er det straks tomt...
Har fått en venninne til å bli med meg når jeg får time. Men får nok ikke tatt time akkurat nå.... Må spare.
men kan man søke nav altså???
Jeg hadde ikke fått derfra. Jeg har ikke penger jeg heller. Har et jævlig stort hull i ene tannen og har en rotfylling samt to visdomsjeksler jeg må trekke.