Gaaaah.... Har et stoooort

Snuppaa

Forelsket i forumet
hull i tanna mi[8|][8|][8|][8|] Ja, jeg ser det selv.. Og kjenner det. Tanna har liksom sprukket litt... Har ikke råd til tannlege + at jeg har tannlege skrekk....

Hullet gjør ikke vondt. Og det er RART.... For det er drit stort....[8|][:'(]

Huff..[:o][:o][&:][&:]

ORIGINAL: LallePalle

Har et sånnt jeg også, gått med snart ett år [:o]
Er egentli mer et krater, men får meg ikke til å ringe tannlegen, klarer det bare ikke [:(]

er hullet ditt vondt?
og veldig stooooort altså????????? mitt og[&o] merkelig at det ikke gjør vondt hos meg... Jeg skal gå innom de i morgen og bestille time frem i tid.
Så jeg kan psyke meg opp! Men kan hende de trekker den eller? når den er så skadet?
Kan man få uekte tann da?

Ta det hos NAV [:)] ikke tannlegetimen, men søk om støtte der [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: InMyHeart

Da må du trosse skrekken din og samle opp penger,for det gjør bare vondt værre å vente!
Man skal gå 1 gang i året til tannlegen.
Er det hull som går for lenge kan det sette seg betennelse og gå ned til rota,da må du ha rotfylling og det er jævlig for å si det mildt!

Har kun hatt ett hull i hele livet mitt og det var rett før jul,har selv tannlege skrekk,men måtte bite i det. Gikk veldig fint,men vært komplikasjoner(betennelse) etterpå så må ta ut alt igjen da[:(]
meeen vær tildig ute så slipper du mer tull ball[:D]

[8|]

Har ikke slått deg at noen allerede sliter fra før og ikke har penger man kan samle opp[8|]

Jeg har ikke penger[&o][&o][&o] Bruker de få sparepengene jeg har til kjøretimer og nå er det straks tomt...
Har fått en venninne til å bli med meg når jeg får time. Men får nok ikke tatt time akkurat nå.... Må spare.
men kan man søke nav altså???

Iik [:(] Jeg er livredd tannleger selv, men bedre å gå nå enn å vente for lenge! Rotfylling er auauauauau..

ORIGINAL: Snuppaa

ORIGINAL: InMyHeart

Da må du trosse skrekken din og samle opp penger,for det gjør bare vondt værre å vente!
Man skal gå 1 gang i året til tannlegen.
Er det hull som går for lenge kan det sette seg betennelse og gå ned til rota,da må du ha rotfylling og det er jævlig for å si det mildt!

Har kun hatt ett hull i hele livet mitt og det var rett før jul,har selv tannlege skrekk,men måtte bite i det. Gikk veldig fint,men vært komplikasjoner(betennelse) etterpå så må ta ut alt igjen da[:(]
meeen vær tildig ute så slipper du mer tull ball[:D]

[8|]

Har ikke slått deg at noen allerede sliter fra før og ikke har penger man kan samle opp[8|]

Jeg har ikke penger[&o][&o][&o] Bruker de få sparepengene jeg har til kjøretimer og nå er det straks tomt...
Har fått en venninne til å bli med meg når jeg får time. Men får nok ikke tatt time akkurat nå.... Må spare.
men kan man søke nav altså???

Jeg hadde ikke fått derfra. Jeg har ikke penger jeg heller. Har et jævlig stort hull i ene tannen og har en rotfylling samt to visdomsjeksler jeg må trekke.

Du sku sett hullet mitt du. Kommer til å være FLAU over å vise det frem til en tannlege. Det dekker hele siden av tanna.... Svart og stygt....[:'(]
Ja, når jeg leser nå, så skjønner jeg at jeg ikke er eneste som ikke har råd...
Er så leit man ikke skal ha råd til tannlege[&o][&o]

ORIGINAL: EdonaLarsen

Ta det hos NAV [:)] ikke tannlegetimen, men søk om støtte der [:)]

får man det?

dyttelytt

Back
Topp