Gaaaah!!!! *Frustrert*

*Musti*

Forumet er livet
Jeg flytta fra BF til eldste i 99 etter et turbulent forhold.. Og har vært TOTALT ferdig med han siden den gang.. P.g.a myyye,har jeg valgt å ikke ha han som venn på FB.. Han har ikke akkurat stilt opp for dattra si gjennom disse årene,så hun vil ikke møte han.. (Toppa seg i jula)
Han har vært sammen med ei dame siden i fjor sommer,men for 3 uker siden (eller no sånt),gjorde hun det slutt med han.. Hun greide rett og slett ikke mer.. Nå sist helg,la jeg henne til som venn på FB.. Aldri snakka med henne før,eller noe.. Men vi har en kjempegod felles venn som har snakka bare positivt om meg til henne og postivt om henne til meg..

Nå går denne xn vår og beskylder MEG for å ha ødelagt mellom han og dama og er helt psyk.. Han ringer henne hele tiden,men hun vil ikke snakke med han. Jeg har ikke fortalt NOE om forholdet jeg og han hadde,til henne..for det er ikke min stil.. Men han har fylt henne med dritt om meg.. Disse løgnene om at jeg har ødelagt forholdet,har han da servert til søstra si og xn hennes (som er fadder til eldstejenta mi) og det har resultert i at de begge har sletta meg fra face.. Ble ganske sjokka da jeg oppdaga det.og skuffa på jenta mi sine vegne.. De er tross alt faddere..

Aaah..godt å få det ut,så takk for at du leste [:)]

Men hvorfor i all verden la du henne til på  FB? bare lurer altså.....

ORIGINAL: Insolita

tenkte jeg oxo[8|]

Syns de fadderne til jenta di hørtes utrolig trangsynte ut når de tror på alt de får servert sånn [:-][:'(]

ORIGINAL: Insolita

jeg og lurer

Jeg la henne til fordi hun ville det.
Men dette var rundt 2 uker ETTER at hun hadde sparka han og etter at hun hadde snakka med vår felles venn.

Så lenge dere ikke er venner er det ikke en gjennomtenkt sak å legge henne til... ikke så nært opptil dems brudd. Det vi kun gjøre ting værre, og SELVFØLGELIG tror han at du har noe med bruddet å gjøre. Det hadde jeg gjort og.

Jeg la til de jentene min x var sammen med etter meg på FB.. og JA jeg hadde no å gjøre med dems brudd[8D]
Så skjønner han godt. Og jeg ville latt være å mikse kortene på den måten når man har barn sammen og ting er vanskelig som det er.

Men selv om dem har sletta deg som venner på face betyr det vel ikke at dem er noe 'dårligere' faddere for datteren din...? Jeg ser ikke den helt store krisen her jeg altså..

Så tåpelig å bli venn med eksens eks når du ikke kjenner henne engang [8|]

Greit at han overdriver beskyldningene, men skjønner om han synes det er jævlig teit at dere plutselig ble venner på Face.

Han er av den oppfatning at det er KUN andre som gjør feil..uansett..
Han er perfekt og feilfri hele tiden og alle andre får skylden,samme hva som skjer.

ORIGINAL: Qualitas

Syns de fadderne til jenta di hørtes utrolig trangsynte ut når de tror på alt de får servert sånn [:-][:'(]

Dattra dems begynte å slenge dritt til meg på face etter dette..hun er 13..
Jeg fikk t.o.m spørsmål fra henne før jul om jeg skulle kjøpe julegave til ungene hennes.. Når jeg svarte at jeg ikke hadde råd siden jeg da måtte kjøpte til søskenbarna til lillemor,så de fikk julekortbilde av snuppa (som de har fått de siste 8 åra),svarte hun bare ok.. Og rett etterpå kom det "Endelig ferdig mef julegavene" i statusen hennes på face..snuppa fikk ingenting ifra dem til jul..

ORIGINAL: TonjeJenta

Så lenge dere ikke er venner er det ikke en gjennomtenkt sak å legge henne til... ikke så nært opptil dems brudd. Det vi kun gjøre ting værre, og SELVFØLGELIG tror han at du har noe med bruddet å gjøre. Det hadde jeg gjort og.

Jeg la til de jentene min x var sammen med etter meg på FB.. og JA jeg hadde no å gjøre med dems brudd[8D]
Så skjønner han godt.
Og jeg ville latt være å mikse kortene på den måten når man har barn sammen og ting er vanskelig som det er.

Kan voksne, friske folk oppføre seg sånn? Den type adferd forbinder jeg med psykisk ustabile mennesker.

Back
Topp