GAAAAAH!

Speedsjarken

Gift med forumet
Skal aldri spørre om noe på generelt igjen!

(akkurat som om det er et løfte jeg klarer å holde[8D])

Alt blir jo blåst over alle støvelskaft, nytter ikke å presisere i det uendelige når folk ikke gidder å lese de svarene man kommer med[:@]

ORIGINAL: Tuten

Hehe - så tråden din tidlig, og tenkte "Speeeeeedsjarkeeeeen!! Hva er det du gjøør??!!??!" [8D]

Hahah, hadde ærlig talt ikke trodd at det kom til å bli en "sånn" tråd, var jo bare et enkelt spm, men NEIDA!

Hadde kunnet komme med mange fler opplysninger som hadde satt saken i et annet lys men vil ikke utlevere for mye, er jo ikke meg selv det handler om :) Så de får bare tro det de vil, men sånn som ting egentlig er så er det slett ikke urimelig å ha et bittelite beløp i mnd fast. Når man har tre brødre som oppholder seg på samme plass som meg uten at foreldrene bor i nærheten så blir det fort dyrt :P

ORIGINAL: Snekka

En haug med hønsehjerner der inne.

Det er uansett stedet der én fjær blir til fem høns. Kverulantforum. Nuff said.

Det er jo sjelden folk svarer på hva man spør om, de MÅ bare på død og liv trykke meningene sine over huet på alle andre. Den tråden der tok jo helt av... Herregud... [&:]

Hehe, ja, jeg er glad jeg ikke bryr meg så hardt. Syns bare det blir så tåpelig. Hadde jeg vinkla det på en litt annen måte så hadde de fleste svart "Selvfølgelig skal han betale for seg, noe annet er forkastelig[8|][8|]" [8D]

Det handler også om hvilken type svar man får først, er det mange negative så hiver maaaange seg på. Da kommer det som regel flest fornuftige svar på slutten av tråden når noen endelig tør å gå imot strømmen :P

Sier bare en ting:

[8D]

Også litt gøy og se at den tråden har over 1500 visninger mens tråden om han som mista kona og senere mista huset i brann har 2400. Her snakker vi equal importance...

Måtte lese tråden nå og GAAAAHAHAHAHAHAHAHA

SERRIØØØØST, jeg ble helt satt ut, ville aaaaaldri tatt betalt av et familiemedlem, det er din egen broooooor, han kan jo heller gjøre alt husarbeidet deres og sitte barnevakt gratis istedenfor å betale en symbolsk sum, skjønner ikke at du har samvittighet til å ta penger fra lillebroren din!!!

ORIGINAL: Zerlina

SERRIØØØØST, jeg ble helt satt ut, ville aaaaaldri tatt betalt av et familiemedlem, det er din egen broooooor, han kan jo heller gjøre alt husarbeidet deres og sitte barnevakt gratis istedenfor å betale en symbolsk sum, skjønner ikke at du har samvittighet til å ta penger fra lillebroren din!!!

Slikk meg i ræva[8D]

ORIGINAL: Speedsjarken

Slikk meg i ræva[8D]

Enste er vell at han kan kjøpe maten sin selv innimellom.. Med mindre du er drit fattig ville jeg ikke tatt en skitt.. Skjønner´ru hva jeg mener? [8|] EDIT: Du må forresten huske på at å være tenåring nå, uten bussmuligheter er tøft.

ORIGINAL: Speedsjarken

Slikk meg i ræva[8D]

Enste er vell at han kan kjøpe maten sin selv innimellom.. Med mindre du er drit fattig ville jeg ikke tatt en skitt.. Skjønner´ru hva jeg mener? [8|] EDIT: Du må forresten huske på at å være tenåring nå, uten bussmuligheter er tøft.

Ja, skikkelig fælt å uansett ha et stipend som gjør at du kan spise kaviar hele døgnet, er jo fryktelig at jeg vil ha 400 kr når han ellers lett kunne ha fått seg en hybel til 4000 som han ikke hadde hatt noen problemer med å betale :P Skikkelig horribelt gjort av meg.

Synes i grunn det er helt greit at han betaler en symbolsk sum i mnd jeg. Forstår ikke hvorfor det skal være helt bak mål.

Forresten, synes det er helt greit å være uenig (eller enig!), men handler mer om måten man ordlegger seg.

ORIGINAL: Godemine

Synes i grunn det er helt greit at han betaler en symbolsk sum i mnd jeg. Forstår ikke hvorfor det skal være helt bak mål.

Forresten, synes det er helt greit å være uenig (eller enig!), men handler mer om måten man ordlegger seg.

Ja jeg er med på den :) Men det handler også om å svare på spørsmålet :P

Du er sikkert lei av svar, men jeg synes 500 kr høres litt lite ut. Hva med ca 100 kr dagen? Iallfall hvis han skal spise alle måltider hos dere (og evt smøre niste). Da trenger han heller ikke være redd for å snylte på dere. Gutter i den alderen spiser som en hest. Med mindre summen skal være mer symbolsk enn tilnærmet reell.

Back
Topp