GAAAAAAAAAD

Lois Lane

Forumet er livet
Vi har en toy puddel i hus, som vi kanskje skal overta. Hun er svigerinnen min sin, men hun kan ikke ha henne pga mye reising + at de har en tispe til, og det er krig når de er sammen.

Saken er den, at puddelen driver å fotfølger katten vår. Hun gir han ikke fred. Hver gang katten kommer inn, stuper hun til, og logrer med halen. Katten på sin siden kan styre sin begeistring, men hunden tar jo ikke ett hint..... Nå ble eldste gutten vår litt bekymret for den stakkar katten, så han satte han opp på peisen, og hunden driver og traver rundt i hele stuen for hun skjønner ikke hvordan katten klarte å forsvinne i løse luften.
Hvis katten har lagt seg på en stol, så sitter hun ved siden av stolen og hyler og kviner, for hun skal også opp på stolen... I går trodde jeg at jeg skulle klikke, så da tok jeg bort en stol sånn at hunden fikk ligge ved siden av katten. Da roet hun seg[8D]

Er dette vanlig? Vil det gi seg? Katten prøver jo å klabbe til hunden av og til, men det hjelper jo ikke. Har en katt til, men han er blitt utekatt etter at hun kom inn i huset[8D] Hun er forresten voksen.
Har en hund som er stor, men han er hun ikke intr i.

Kan det være fordi hun er vant til en hund på sin egen størrelse og ønsker kontakt? Hun loggrer jo, og prøver ikke jage han. Hun bjeffer hvis han klabber til henne, men det er en glad bjeffing[8D]

Kanskje hun er forelsket? [8D]

Nåmmin <3
Det hørtes jo litt søtt ut også da (for oss som ikke trenger å oppleve det[8D]).

Ble valpen tatt fra mora for tidlig..? Har ingen anelse ellers.

Ja det virker nesten sånn.

Burde kanskje ringe til svigerinnen min å høre om det nærmer seg løpetid snart....[8D] Kan bli artige avkom det[:D]

Hun er jo snill med han da, men den sutringen og masingen går meg av og til på nærvene. i alle fall i dag når jeg har jobbet i en haug med timer og er ganske så sliten

ORIGINAL: Gollemor

Nåmmin <3
Det hørtes jo litt søtt ut også da (for oss som ikke trenger å oppleve det[8D]).

Ble valpen tatt fra mora for tidlig..? Har ingen anelse ellers.

Det vet jeg ikke. Hun er 3-4 år nå. Svigerinnen min fikk henne som voksen vet jeg. Kan jo ringe henne å høre om hun vet.

Det er jo litt sjønt da[:D] Bare ikke så veldig hele tiden.

Måtte hive henne ut i sted, og da hylte hun så mye at jeg måtte ta henne inn i frykt for at naboene skulle tro hun ble misshandlet[8D]

Back
Topp