g test tydning

Bkno0993772

Betatt av forumet
hei jeg har ingen erfaring med strimmel test ... kan dere hjelpe meg tyde denne om den er posetiv eller ikkegravid test.jpg

Beklager, men jeg får frem så dårlig oppløsning på bildet, at jeg klarer ikke se:(

Beklager, men får ikke sett

Bilde er stort, men ikke av selve testen. Det er dårlig fokus på den også. Jeg kan kun se kontrollstreken og litt restfarge ved oppsugingsdelen.

Men er streken der som papiret skal være festet? Løsnet det? Det er vel ikke rett sted for streken? Jeg skal ikke påstå at den ikke er positiv, den var vare litt uvant av utseende :) mulig det bare er fordi papiret/plasten over endene er løs :)

ja det gjorde den... fikk mens den 26 april og 15 brunt blod paa papiret og den 18 saa har den ikke kommet etter dette ...

var hos legen I dag for og registrer meg I England .... saa jeg skal ringe tilbake paa mandag og bastille time ... saa faar jeg bare vente og se hva di sier .. kan jo vere noe helt annet men det med brystene er jo litt merkelig da .... hadde saa vondt I gaar etter jeg tokk av bh trodde jeg skulle eksplodere ... har altid hatt litt omme bryster for mens men ikke paa denne maaten ... av av av .... har valgt I dag og ikke ha paa meg bh og det er bedre saa lenge gubben ikke rorer dem

Håper at vi begge er gravide :) jeg får svar tirsdagen fra legen.sykehuset tok også hcg prøver i dag.jeg fikk vite i dag at jeg har kreft i halsen og må opereres over helgen.er jeg gravid blir d med lokalbedøvelse.gruer meg veeeeeldig :( men jeg vil ikke utsette knøtte i magen for noe om jeg er gravid :)

skal til legen I dag saa skal jeg fortelle hvordan dette gikk ... har ikke ennaa faat mensen og same symtomer .... bare det ikke er noe annet alvorlig ... vet jo aldrig ....
hva sa legen til deg ?

Ser nå at mine to streker var litt nærmere hverandre....venter i spenning på svar fra legen i morgen :) er redd jeg ikke er gravid lengere.har en følelse av at noe er galt,har gått med smerter i magen nå og da i 2 uker.

det er nok bare vokse smerter ... du skal ikke vere red .... min mage folelse er at du er gravid ... du faar snart se din lille nurk I magen :)

Tok en test i morrest.den var heeeeeelt hvit.ingen streker i d hele tatt.

Er gravid nå :) skal på ul den 12 august igjen.håper da å få vite hvor mange uker jeg er på vei.

Back
Topp