G-test tydehjelp!

Og takk :) blir nok nødt til å teste igjen i morgen tidlig.

Oh no. Ser jo at jeg har postet i feil tråd. Dette er jo Din tråd karmasmurfen.... Jeg lister meg stille ut og videre inn på felles teste tråd. Ikke meningen å kuppe tråden din. Lykke til :)

Oh no. Ser jo at jeg har postet i feil tråd. Dette er jo Din tråd karmasmurfen.... Jeg lister meg stille ut og videre inn på felles teste tråd. Ikke meningen å kuppe tråden din. Lykke til :)
Bare koslig det da! :D masse grattis! Den er jo så sterk at den kan jo ikke være annet enn positivt:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tok en test når jeg kom hjem fra jobb nå.. Måtte jo seff kjøpe fler selvom jeg bestilte på nett! Haha;)

Den var negativ!! Så da tror jeg ikke det er noe å lure på altså:) det var en cb+. Null antydning til strek..

Men takk for all hjelp frøkner! Dere har jo alle vært herlige:)

Tror el min var forsinket denne mnd så ikm er nok i løpet av lørdag/søndag tenker jeg. Hihi! :P

Bestiller meg time på volvat til uka så jeg kan sjekke om det er noe galt med hormonene mine eller et eller annet:)

Kjipt. Håper spiren sitter snart

Dette var en spennende tråd! :-D sett noe til TR enda??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette var en spennende tråd! :-D sett noe til TR enda??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ingen tr ennå.. Ingen antydning heller. Regnet med at hu kom i løpet av helgen.

Er nok bare noe tull med syklusen:P klarer ikke oppføre seg hu tanta mi;) hehe..

Tester i morgen tidlig tror jeg, hvis hun ikke har dukket opp:)

Ingen tr ennå.. Ingen antydning heller. Regnet med at hu kom i løpet av helgen.

Er nok bare noe tull med syklusen:P klarer ikke oppføre seg hu tanta mi;) hehe..

Tester i morgen tidlig tror jeg, hvis hun ikke har dukket opp:)

Blir spennende å se :D

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Hvordan går det med deg da? Har tenkt på deg :) Har du fått tr på besøk eller positiv test? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, ingen tr og ingen positiv test! Skjønner ingenting.. Første mens dag forrige syklus var vel 6-7 juni.. Så hun burde jo faktisk være her! Haha! Har fått flere billige tester tilsendt, så fortsetter å teste, men med store mellomrom. Har ikke testa siden forrige helg. :) vært flink! Haha.. Og realistisk da.. Er nok ingenting der:P

Sikkert bare syklusen som lever sitt eget liv! ;) skulle egentlig bestille time til volvat denne uken, men så har det vært så mye jobb og andre viktige ting:)

Tok en test når jeg kom hjem fra jobb nå.. Måtte jo seff kjøpe fler selvom jeg bestilte på nett! Haha;)

Den var negativ!! Så da tror jeg ikke det er noe å lure på altså:) det var en cb+. Null antydning til strek..

Men takk for all hjelp frøkner! Dere har jo alle vært herlige:)

Tror el min var forsinket denne mnd så ikm er nok i løpet av lørdag/søndag tenker jeg. Hihi! :P

Bestiller meg time på volvat til uka så jeg kan sjekke om det er noe galt med hormonene mine eller et eller annet:)

Sniker fra januar:) men var det doc morris du fikk utslag på? For jeg har nemlig fått strek på de opptil flere ganger når el har vært. Forstå det den som vil, men det kan jo være det også har skjedd med deg og ps: jeg ble gravid siste gangen jeg fikk pos doc på el dagen;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp