G-test tydehjelp!

Er i forvirra land og veldig usikker. 9 positive tester. Mange negative. Senest en jeg tror er positiv i dag. Det er den 3 clearblue som er det i såfall. Redd for cyste osv! UL til fredag! Lang historie!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hei. Jeg har hørt at om du får positiv innen tidsfristen så er den positiv. At testene kan slå ut feil negativ, men om du får positiv test så er du gravid...

Hjelp!! Mer hjelp! Er det noen som vet om dette kan bety gravid?? :D

Tok testen nå.. Tisset for 3-4 timer siden. Ble 2 synlige streker med en gang!

Det er jo riktig nok en eggløsningstest, men ser andre har testet etter graviditet med de.

Er nå 4-5 dager over ikm!

En testetøs bekjennelser! ;)

ImageUploadedByBV Forum1407358777.565672.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Dagens test på morgen urin. Synes virkelig de strekene skal beg å bli klarere nå! Seriøst. Men still. Burde ikke bli strek på 10 apotek tester uten grunn . . 1 dag til jeg får svar

Vedlegg

• 1407386113213.jpg
    1407386113213.jpg
    29,2 KB · Visninger: 159
Så spennende dette var var :) håper det er en spire der altså :)

♡ ønsker en liten ♡

Lykke til jenter, jeg krysser alt jeg har for dere :)
Jeg fikk tydelig kryss i dag og på digital sto det gravid 1-2 :D Så nå skjelver jeg av glede og redsel. Måtte dette gå bra :D

Herregud så koslig!!! :D gratulerer så masse!!

Siden ikm var på lørdag/søndag så tror jeg nok ikke det er noe.. Da burde jeg jo fått sterkere tester på mandag og tirsdag, men jeg tenker jo selvfølgelig at kanskje jeg hadde el senere og at ikm er rundt disse dager.

Så vi får bare se rett og slett! :D hadde jo hvertfall vært superkoslig om det er noe som gror:)

Hvordan går det med testingen? Veldig spennende å følge med på! :) krysser fingrene for deg. Jeg testet med doc m -bildene ligger på tyde-tester-tråden hvis du vil se. Min test ble tydeligere etter å ha ligget over tidsfristen...

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Hvordan går det med testingen? Veldig spennende å følge med på! :) krysser fingrene for deg. Jeg testet med doc m -bildene ligger på tyde-tester-tråden hvis du vil se. Min test ble tydeligere etter å ha ligget over tidsfristen...

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Har ikke testet noe mer! Prøver å holde meg litt på denne planeten! Haha;) så ser an om tr kommer i løpet av helgen og tester til søndag/mandag eller når testene jeg bestilte kommer! Hehe.. ;) så den ble sterkere når den hadde ligget litt og du er gravid? :) kanskje det er sjans, men begynner å tro st syklusen kanskje bare tuller med meg:P

Har ikke testet noe mer! Prøver å holde meg litt på denne planeten! Haha;) så ser an om tr kommer i løpet av helgen og tester til søndag/mandag eller når testene jeg bestilte kommer! Hehe.. ;) så den ble sterkere når den hadde ligget litt og du er gravid? :) kanskje det er sjans, men begynner å tro st syklusen kanskje bare tuller med meg:P

Ja, den ble sterkere jo lengre den lå - var liksom ingen tvil. Kan legge til at jeg har fått utslag på doc før, men denne gangen var det ikke til å ta feil av i forhold til strekene jeg har fått før. Nå hører jeg til på mars :) Blir spennende å følge med på deg! Jeg har selv hatt ustabile og rare sykluser - første mnd jeg fikk max på cbfm satt den ;)

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Ja, den ble sterkere jo lengre den lå - var liksom ingen tvil. Kan legge til at jeg har fått utslag på doc før, men denne gangen var det ikke til å ta feil av i forhold til strekene jeg har fått før. Nå hører jeg til på mars :) Blir spennende å følge med på deg! Jeg har selv hatt ustabile og rare sykluser - første mnd jeg fikk max på cbfm satt den ;)

Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Så gøy! :) jeg tror kanskje at jeg hadde el litt senere enn jeg trodde så lurer på om ikm er i dag eller lørdag/søndag. Og da kan det jo stemme at jeg fikk svak strek i starten av uken:) så får bare se an om hu kommer;) eller så er det bare tull alt sammen så kommer hu når jeg minst venter det! Haha.. Hu er ikke god hu det alltid:P

Så bra at cbfm funket så godt:D

Da var ul over. Jeg er alt fra 3.5 til max 4 uker på vei HVIS jeg var gravid fant vi ut før. Hun fant ikke noe nå men mente det var heller sjeldent/aldri skjedd hos henne at hun hadde sett det så tidlg. Det som derimot hadde skjedd var at hun hadde tatt feil og sett ingenting men det var baby der en uke- to uker etter! Så jeg ble f**** ikke klokere:-((((( ble sendt til sykehuset for å tatt hcg. Endelig svar på tirsdag. Ingen cyster og den kreft typen er svært sjeldent. Å hun aner ikke ang de positive testene. Men tok i allefall klam test og celleprøve ang mage smertene!!

Da var ul over. Jeg er alt fra 3.5 til max 4 uker på vei HVIS jeg var gravid fant vi ut før. Hun fant ikke noe nå men mente det var heller sjeldent/aldri skjedd hos henne at hun hadde sett det så tidlg. Det som derimot hadde skjedd var at hun hadde tatt feil og sett ingenting men det var baby der en uke- to uker etter! Så jeg ble f**** ikke klokere:-((((( ble sendt til sykehuset for å tatt hcg. Endelig svar på tirsdag. Ingen cyster og den kreft typen er svært sjeldent. Å hun aner ikke ang de positive testene. Men tok i allefall klam test og celleprøve ang mage smertene!!

Uæææ! Skjønne ikke hva du mener?!? Så hun det ikke sist men nå at du var gravid eller visste hun ikke?

Bra det ikke var noe alvorlig da hvertfall! Bare å smøre seg med noe som kalles tålmodighet, je vet ikke hva det er da men.. Hørt det funker! :P ;) haha! :D

Haha ja du er også forvirret?

jeg dro til henne pga mistanke om svanger skap grunnet alle testene som har slått ut svakt positiv. Ville uansett finne ut om det var noe annet Feks kreft cyste da jeg har lest om at det kan slå ut.

Før selve ul snakket vi om hvor langt jeg kunne Vært på vei minimum og max. Altså minimum 3+5 og max 4 uker. Hun sa tok ul å fant ikke noe som helst. Ingen svangerskap ingen cyster. Hun da at hun svært sjelden/aldri så svanger skap så tidlig som jeg evt er. Men det hendte derimot at hun ikke så det men at det var det likevel. Altså for tidlig til å se.

Hun tok klamydia test og celleforandring prøver pga mage smertene mine. Forklarte meg at metall smaken kan komme under eggløsning også! Og at slimhinnen var veldig tynn til et evt svangerskap 4,5 mm. Så hun trodde ikke men garanterte ikke at hun hadde rett. Hun sendte meg til sykehuset for hcg prøve i stede.

Får svaret på tirsdag! Testet svak positiv senest i morrest.

Så like lite klok som i går og snart et par tusen kr fattigere på alt dette:-P

image.jpg

Hjelp:) streken kom innen tidsfristen. ( ble tatt i morges ). Ser dere den også ? I virkeligheten ser den faktisk rosa ut

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    585,7 KB · Visninger: 94
Haha ja du er også forvirret?

jeg dro til henne pga mistanke om svanger skap grunnet alle testene som har slått ut svakt positiv. Ville uansett finne ut om det var noe annet Feks kreft cyste da jeg har lest om at det kan slå ut.

Før selve ul snakket vi om hvor langt jeg kunne Vært på vei minimum og max. Altså minimum 3+5 og max 4 uker. Hun sa tok ul å fant ikke noe som helst. Ingen svangerskap ingen cyster. Hun da at hun svært sjelden/aldri så svanger skap så tidlig som jeg evt er. Men det hendte derimot at hun ikke så det men at det var det likevel. Altså for tidlig til å se.

Hun tok klamydia test og celleforandring prøver pga mage smertene mine. Forklarte meg at metall smaken kan komme under eggløsning også! Og at slimhinnen var veldig tynn til et evt svangerskap 4,5 mm. Så hun trodde ikke men garanterte ikke at hun hadde rett. Hun sendte meg til sykehuset for hcg prøve i stede.

Får svaret på tirsdag! Testet svak positiv senest i morrest.

Så like lite klok som i går og snart et par tusen kr fattigere på alt dette:-P

Shit! Hadde dødd på meg! Du får holde ut! Haha!

Begynner å tro at det ikke er noe her heller:P så får bare vente å se:)

Er ikke alltid like lett å tyde denne kroppen:P ;)

Back
Topp