G-test tydehjelp!

Jeg følger spent med... Krysser fingrene. Og liker at du til og med oppdaterer når du er på apoteket. Håper april 2015 er vår måned :)

ImageUploadedByBV Forum1407250717.491622.jpg

Jaja.. Da var den svidd av. Kan det være at det er for tidlig? Eller er bare doc m testene helt mongo?

Doc m testen har svakt positivt og føler jeg ser strek på billig testen å, men er vel bare syner for det blir jo streker meg her å streker meg der! Hehe.. ;)

Har jo symptomer så skjønner ikkeno.. SKIKKELIG metall smak i munn, murringer og vondt i korsryggen. Føler meg rett og slett gravid. Rart hvordan man lurer seg selv da kanskje?!? :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 71327

Jaja.. Da var den svidd av. Kan det være at det er for tidlig? Eller er bare doc m testene helt mongo?

Doc m testen har svakt positivt og føler jeg ser strek på billig testen å, men er vel bare syner for det blir jo streker meg her å streker meg der! Hehe.. ;)

Har jo symptomer så skjønner ikkeno.. SKIKKELIG metall smak i munn, murringer og vondt i korsryggen. Føler meg rett og slett gravid. Rart hvordan man lurer seg selv da kanskje?!? :(

Det kan fortsatt være for tidlig, CBD testene trenger en god del mer hcg enn bt/dm :) Håpet er ikke ute før tanta kommer!

Lykke til! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, vi skrev visst på likt. Kjedelig at du fikk ikke gravid :( har ingen erfaring med doc morris, så kan ikke hjelpe deg der. Men Billigtestene er visst kjent for å gi skyggestreker, og det er jo til å bli gal av :p men rart du har så mange symptomer.. Kanskje du er en av de som får positiv test veldig sent?

Sent from my iPhone using BV Forum

Sensitivitet:
Doc morris 10
BT og CBD 25

Når er IKM?

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Det er det som er så balle! :( ikm var sånn ca lørdag ish som var nå. Mulig søndag.. Jaja.. Får teste mer til helgen hvis ikke tr har kommet, da burde jeg jo få svar! :) hadde første dag i siste mens 7 juli. Spotting 6 juli..

Har en syklus på 26-27-28 dager. Er ikke like flink til å skjønne når jeg får tr pga jeg spotter og har mens smerter så lenge i forveien:P

ImageUploadedByBV Forum1407252194.740993.jpg

Slik ser de andre testene ut. Synligere streker i real life da:)

Må bare smøre meg med tålmodighet:) hvis ikke det bare er skuggestreker alt sammen og jeg får mensen denne uka sv en rar grunn:P

Ser strek.
Har hørt mange har klaget på doc'en pga falsk positiv.
Jeg har selv aldri opplevd det.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Ser strek.
Har hørt mange har klaget på doc'en pga falsk positiv.
Jeg har selv aldri opplevd det.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Dårlig at de får produsere de hvis de er så kjipe! Men men.. Gir ikke opp før tr kommer og kommer hun ikke innen fredag så ringer jeg nok legen:) er jo kvalm og uvel også så alt peker liksom mot at det burde vært en positiv test. Men nå får jeg prøve å late som ingenting og vente freddan:D hehe..

Dårlig at de får produsere de hvis de er så kjipe! Men men.. Gir ikke opp før tr kommer og kommer hun ikke innen fredag så ringer jeg nok legen:) er jo kvalm og uvel også så alt peker liksom mot at det burde vært en positiv test. Men nå får jeg prøve å late som ingenting og vente freddan:D hehe..

De er bare veldig sensitiv, så de plukker opp hcg tidlig.
Leste et sted at man kan ikke få falsk positiv test (uansett merke). Det må være hcg tilstede for å gi utslag på testen.
Men man kan snappe opp en kjemisk graviditet.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Okei.. Ja, det er jo rart at det kommer streker som kun skal reagere med hcg!? Jeg føler at testene mine er positive og ikke bare skygger. Skulle ikke tro skyggene er så synlige?!

Jeg har vært gravid tidligere, da var jeg vel 21 år tror jeg og spontan aborterte i uke 6-7 mener jeg å huske legen sa. Ikke noe utskr. kroppen fikset seg selv. Bare sykt vondt. Det er første og eneste gang jeg har vært gravid:)

Er 26 år nå forresten:) og dette er jo på en måte planlagt.

Hva er kjemisk?

ImageUploadedByBV Forum1407257321.618417.jpg

Doc m er jo positiv, blir den virkelig så"rosa" hvis den er neg?

Vet jeg kanskje er litt plagsom nå, men faen heller. Kan ikke lage sånne tester! Den er tydeligere i real også!

Grrr..

Har hvertfall bestil a 20 billligtester, 2 clear blue pluss og 1 clear blue ukesindikator så jeg har noe å Bryne meg på til helgen! Haha! ;) :D tenk å ville seg selv så stress!

Vis vedlegget 71362

Doc m er jo positiv, blir den virkelig så"rosa" hvis den er neg?

Vet jeg kanskje er litt plagsom nå, men faen heller. Kan ikke lage sånne tester! Den er tydeligere i real også!

Grrr..

Har hvertfall bestil a 20 billligtester, 2 clear blue pluss og 1 clear blue ukesindikator så jeg har noe å Bryne meg på til helgen! Haha! ;) :D tenk å ville seg selv så stress!

Denne var jo tydelig og rosa :) så spennende.. Heier på deg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk gravid på cbd da jeg fikk kjemisk :/ det var skikkelig kjiipt. Først positiv test å så kom nedturen :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp