Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 71327
Jaja.. Da var den svidd av. Kan det være at det er for tidlig? Eller er bare doc m testene helt mongo?
Doc m testen har svakt positivt og føler jeg ser strek på billig testen å, men er vel bare syner for det blir jo streker meg her å streker meg der! Hehe..![]()
Har jo symptomer så skjønner ikkeno.. SKIKKELIG metall smak i munn, murringer og vondt i korsryggen. Føler meg rett og slett gravid. Rart hvordan man lurer seg selv da kanskje?!?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sensitivitet:
Doc morris 10
BT og CBD 25
Når er IKM?
lille
24/3-15
![]()
Ser strek.
Har hørt mange har klaget på doc'en pga falsk positiv.
Jeg har selv aldri opplevd det.
lille
24/3-15
![]()
De er bare veldig sensitiv, så de plukker opp hcg tidlig.Dårlig at de får produsere de hvis de er så kjipe! Men men.. Gir ikke opp før tr kommer og kommer hun ikke innen fredag så ringer jeg nok legener jo kvalm og uvel også så alt peker liksom mot at det burde vært en positiv test. Men nå får jeg prøve å late som ingenting og vente freddan
hehe..
Føler med deg asså! Jeg krysser fingreneLykke til, oppdater oss videre
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Denne var jo tydelig og rosaVis vedlegget 71362
Doc m er jo positiv, blir den virkelig så"rosa" hvis den er neg?
Vet jeg kanskje er litt plagsom nå, men faen heller. Kan ikke lage sånne tester! Den er tydeligere i real også!
Grrr..
Har hvertfall bestil a 20 billligtester, 2 clear blue pluss og 1 clear blue ukesindikator så jeg har noe å Bryne meg på til helgen! Haha!![]()
tenk å ville seg selv så stress!
Uff så leitJeg fikk gravid på cbd da jeg fikk kjemisk :/ det var skikkelig kjiipt. Først positiv test å så kom nedturen
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Er på 2pp etter dette nå, håper det klaffer denne ppUff så leit*klemmepå*
Skal krysse alt jeg kan for deg!!Er på 2pp etter dette nå, håper det klaffer denne pp
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app