SignPositiv! Ta en clear blue digital. Min var ikke sterkere enn din, og CBD sa gravid 1-2![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignPositiv! Ta en clear blue digital. Min var ikke sterkere enn din, og CBD sa gravid 1-2![]()
Ta testen fra hverandre. Streken vises bedre da. Lys kan gi skinn på glasset, så da kan det være vanskelig å se ordentlig.
lille
24/3-15
![]()
Ta testen fra hverandre. Streken vises bedre da. Lys kan gi skinn på glasset, så da kan det være vanskelig å se ordentlig.
lille
24/3-15
![]()
Ingen tr i anmarsj! Jeg gir ikke opp!!hehe..
Søte jenter<3
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
en mIngen tr i anmarsj! Jeg gir ikke opp!!hehe..
Søte jenter<3
Kjøp en ny doc morris i dag og ta den etter å holdt deg et par tre timer.. Jeg testet blenda hvitt på både RFSU og billigetester. Tok en doc morris på nytt og pling den var svakere enn din på bildet over her. Freste avgårde etter en CBD og den ble positiv med en gang.![]()
en m
Så ta en ny test da?![]()
Vet ikke når du var på do sist, men hold deg minst 4 timer. Tiss på et glass, så kan du dyppe alle testene i samme urinEr på apoteket nå og skal rive med meg en cbd!! Vet ikke om jeg tør å ta den!! Redd for å bli skuffet!tar nok doc m først også en billigtest! Så får jeg se om jeg svir den av! Haha!!
Okei, så det går og ta så mange på en test! Har ikke tisset siden i dag tidlig!! Holdt meg i sikkert 2 timer nå! Nå er jeg på vei hjem! Wæææææ!!!!Vet ikke når du var på do sist, men hold deg minst 4 timer. Tiss på et glass, så kan du dyppe alle testene i samme urin
Heier på deg
lille
24/3-15
![]()
Min doc morris ble positiv etter fristen 3 dager før IKM. Tok CBD dagen etter, den viste gravid 1-2.Okei, så det går og ta så mange på en test! Har ikke tisset siden i dag tidlig!! Holdt meg i sikkert 2 timer nå! Nå er jeg på vei hjem! Wæææææ!!!!
Hun på apoteket sa at hvis doc m er falsk så kommer som regel begge streker samtidig med en gang også blir den veldig ofte borte etter 3-5 min! Min strek var jo der i hele går! Og kom ikke før ca 3-5 min. Og ble ikke svakere heller. Litt anderledes når den tørket bare..godt tegn?
![]()
Man blir jo gal av mindre!!!!![]()