G-test tydehjelp!

Ta testen fra hverandre. Streken vises bedre da. Lys kan gi skinn på glasset, så da kan det være vanskelig å se ordentlig.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Ta testen fra hverandre. Streken vises bedre da. Lys kan gi skinn på glasset, så da kan det være vanskelig å se ordentlig.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

ImageUploadedByBV Forum1407190026.033653.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er ikke snauere enn at jeg fiska den opp, :) lå på toppen da jeg kastet den for typ en time siden. Er dårlig lys på badet, den er sterkere når jeg ser direkte på den:D hihi! Enda jeg tok den kl. 18 ish.. ;) godt tegn? :)

ImageUploadedByBV Forum1407216121.114481.jpg

Testet nå på morgenen, fikk en supersvak strek som ser litt rosa ut. Jeg fikk ikke sove før 03:30 i natt og tisset da så vet ikke om urinen er kons. nok? Føler at den doc morris testen lurte meg i går og at det bare er ønsketenkning. :(

Får vel bare ta tiden til hjelp:)

Ser ingenting desverre. Men håpet er jo ikke ute:) vent et par dager og test igjen. Så lenge TR ikke har meldt sin ankomst er det håp:)

Sent from my XT1032 using BV Forum mobile app

Jeg ser heller ingenting desverre :( hvis du tisset sent i natt er nok ikke urinen din konsentrert nok. Håpet er ikke ute, ta en ny test i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøp en ny doc morris i dag og ta den etter å holdt deg et par tre timer.. Jeg testet blenda hvitt på både RFSU og billigetester. Tok en doc morris på nytt og pling den var svakere enn din på bildet over her. Freste avgårde etter en CBD og den ble positiv med en gang. :)

Ingen tr i anmarsj! Jeg gir ikke opp!! :D hehe..

Søte jenter<3

en m

Kjøp en ny doc morris i dag og ta den etter å holdt deg et par tre timer.. Jeg testet blenda hvitt på både RFSU og billigetester. Tok en doc morris på nytt og pling den var svakere enn din på bildet over her. Freste avgårde etter en CBD og den ble positiv med en gang. :)

en m

Å du gir jeg håp! Hehe.. ;) :P

Jeg har en doc m liggende hjemme, kjøpte seff 2 pk! Hoho:D håper di har rett!! :)

Jeg har forresten den sykeste metall smaken i munnen i dag! Føles som om tenna er løse! :O :P får håpe det er et godt tegn!

Er glad jeg har så engasjerte jenter rundt meg:)

Er på apoteket nå og skal rive med meg en cbd!! Vet ikke om jeg tør å ta den!! Redd for å bli skuffet! :( tar nok doc m først også en billigtest! Så får jeg se om jeg svir den av! Haha!! :D

Vet ikke når du var på do sist, men hold deg minst 4 timer. Tiss på et glass, så kan du dyppe alle testene i samme urin :)
Heier på deg :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Vet ikke når du var på do sist, men hold deg minst 4 timer. Tiss på et glass, så kan du dyppe alle testene i samme urin :)
Heier på deg :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
Okei, så det går og ta så mange på en test! Har ikke tisset siden i dag tidlig!! Holdt meg i sikkert 2 timer nå! Nå er jeg på vei hjem! Wæææææ!!!!

Hun på apoteket sa at hvis doc m er falsk så kommer som regel begge streker samtidig med en gang også blir den veldig ofte borte etter 3-5 min! Min strek var jo der i hele går! Og kom ikke før ca 3-5 min. Og ble ikke svakere heller. Litt anderledes når den tørket bare.. :) godt tegn? :D

Man blir jo gal av mindre!!!! ;)

Okei, så det går og ta så mange på en test! Har ikke tisset siden i dag tidlig!! Holdt meg i sikkert 2 timer nå! Nå er jeg på vei hjem! Wæææææ!!!!

Hun på apoteket sa at hvis doc m er falsk så kommer som regel begge streker samtidig med en gang også blir den veldig ofte borte etter 3-5 min! Min strek var jo der i hele går! Og kom ikke før ca 3-5 min. Og ble ikke svakere heller. Litt anderledes når den tørket bare.. :) godt tegn? :D

Man blir jo gal av mindre!!!! ;)

Min doc morris ble positiv etter fristen 3 dager før IKM. Tok CBD dagen etter, den viste gravid 1-2.
Tror nok du er gravid :)
Gleder meg til å se doc'en og CBD'en etterpå :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Back
Topp