g-streng/truse

hamarjente

Forelsket i forumet
hva bruker dere?g-streng eller vanlig truse?
jeg sverger til g-streng...klarer ikke vanlig truse...

Her er det g-streng men en uke etter fødsel ble det vanlig[:-]

G-streng her også...men har kjøpt noen "boksere" nå... Litt godt med forandringer!

Bruker begge deler jeg.. ( ikke på engang da... [:D] )

Nei så fader om jeg tar på meg truse......skal jeg la håret gro og da kanskje...nei fysj, klarer kun g-streng ja[:D]

Stringstringstring!! Men jeg har invistert i noen stilige truser til etter fødselen.. Mega bind passer liksom ikke inn i stringtrusene mine.. [8|]

Vanligvis g-streng, men brukt det lite etter jeg blr gravid. Bruker sånne boxersorts - eller hipsters heter det vel. Syns de er fine og veldig deilig å ha på jeg[:)] Kjøpt noen sånne fine i blonder sånn at sambo kan bli litt nysgjerrig og[8D]

G-streng her. Ikke noe annet foreløpig. Hater truse. Går heller naken hvis jeg ikke kan gå i g-streng

til vanlig kun g-streng. men akkurat nå syns jeg hipster-truser er mest behagelig.

G-string og hipster boxer! Men nå har det gått mest i hipster boxerne! Og de blir det vel å bruke en periode etter fødselen og! Men neitakk til truse..

sambo er ikke så glad i "pansertruser"[:D] som han kaller de, så det blir g-streng her....

String, eier ikke vanlige truser, men må vel kjøpe inn noen til etter fødselen da, eller kanskje jeg skal satse på hipsters. Hvordan funker hipsters med bind da?

signerer den...
ORIGINAL: Meerete

Gått over til jenteboxershorts/truser nå. Orker ikke streng lenger... De får komme sterkere tilbake!

Helt umulig å bruke g-streng nå som jeg er så stor. Det blir bare en liten tynn rull stoff som sklir ned... Bruker derfor det jeg kaller "pansertruser" nå. [&:] Helt usexy, men behagelig og de sitter uten å skli ned. Men gleder meg til jeg kan begynne å bruke de vanlige stringene mine en stund etter fødselen.

bruker litt av alt jeg .. ikke samtidig men , men jeg er begynt og irritere meg over string pga at jeg syns de gneger i ræva :) hehe jaja hipsters er best da ;)

g-streng er favoritten her ja.

string...[:)] endelig ferdig med trusene som jeg brukte etter fødsel..deilig[:D]

Bruker g-streng, men boxer på natta...

Alltid G-streng!!

De vanlige trusene går jo inn i rompa, mens stringen er der fra før, og er ikke irriterende på samme måte[:D]

har aldri fått dreisen på hipsters eller boksere heller!

Back
Topp