gøyale tips til hvordan fortelle...

Til besteforeldre pakket vi inn krus med bestemor og bestefar tekst på. Til kommende tanter og onkler gav vi en søknad der en søkte etter tanter og onkler til barnepass og kos og utskjemming osv. Til en tante av mannen gav vi en strikkeoppskrift med garn på et vognteppe og et brev fra mini i magen som ønsket seg teppe for ikke å fryse:)

Til vordene besteforeldre ga vi krus med skriften mormor, morfar og farfar på :-) når jeg fortale det til nærmeste venninner samlet jeg dem til gruppebildet og ba dem si "'navnet mitt' er gravid" istedenfor cheese e.l.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: EJ
Vi ringte å fortalte det til de nærmeste. Noen fra bygda fikk vite det pg visse situasjoner. Og da begynte det å gå rykter så vi delte dette på facebook :)

Vedlegg

• 1405159318356.jpg
    1405159318356.jpg
    63,8 KB · Visninger: 55
Mange gøye tips :) Vi pakket inn smokker hvor det sto <3 Farmor (....) osv til de :) De ble kjempe glade!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vet om noen som tok bilde av en bolle i steikovnen å la ut på face ;-)

Sent from my GT-S6310N using BV Forum mobile app

Jeg lagde gave kurver til alle de nærmeste. Var en tråkurv med nyfødt bleie, babyoilje, våtservietter, tåteflaske, smukk og en liten bamse:) Pakket alt inn i celofan. Veldig hyggelig måte å fortelle det på:Heartpink

Jeg vurderer å legge ut dette bilde. Frøkna fikk det i 1 års gave sist lørdag:D (dette gjelder om jeg skal legge det ut på Face. Familien vet det selvsagt.
ImageUploadedByBV Forum1405283090.041655.jpg

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Back
Topp