Gørr....

LittleMonkii

Forumet er livet
Det snør.... Det har snødd i hele dag..... Slafsesnø, så nå blir det slafseføre og gørr ute.... Jeg skulle jo ha vår jeg nå.. 

Kjenner jeg blir meget DRITA lei av snø..... Nå som nesten alt hadde smeltet bort............ Det bare MÅTTE snø enda litt til.. 

Flott... Helt fantastisk!

Så enig så enig.... Og her var det i tillegg speilblankt fra før, så blir ikke noe bedre nå iallefall...

ENIG!!! Var kjempeklar for vårstemning med løvetann og varme solstråler i fjeset. Så kom denne DRITEN... Satser på at det forsvinner KJAPT!

Sååå enig!! Møkkalei!
Dessuten kjøpte jeg meg ny sykkel i går for å slippe å gå så mye (vondt i bekkenet...) men jeg kan jo ikke sykle i sånnt vær!! Har ikke regnklær som passer engang:P
VIL HA VÅÅÅÅÅRemoticon

Er sååå enig!! Jeg som har brukt 2 dager (med bekkenvondt) på å koste asfaltet rundt tomten vår...for nå var det VÅR. Plutselig begynner det å sludde!?...for noe tull!!:) 

Kom nå VÅÅÅÅÅR!!!!

Jeg har trosset snøkaos og sørpe, og innviet mine nye vårsko i dag!
(Riktignok i bil til og fra trening, barnehage, butikk og hjem, men lell..)

Gollemor skrev:
Jeg har trosset snøkaos og sørpe, og innviet mine nye vårsko i dag!
(Riktignok i bil til og fra trening, barnehage, butikk og hjem, men lell..)

Jeg skal kjøpe nye joggesko og kommer nok til å innvie dem før snøen er borte. GLEDER MEG! Man får en følelse av vår når man tar på seg joggeskoene :)

åååå jeg er så enig. Har bare lyst til å legge med i senga og bli det til snøen er borte igjen!

Hehe, ja det er ikke mye oppløftende med snø nå etter en smak av vår.
Men det er jo bare 8 mars! jeg var helt sikker på at det ville komme minst en runde til, så er ikke overrasket. Og når våren virkelig kommer, kommer vi til å bli enda gladere for det. 
Men det er noe dritt å være gravid når det er snø. Tunge sko, jakker, vondt å gå med bekkenvondt, påkledning av barn- trille vogn i snø- blæ. 
Det blir deilig med bare fortau og små sko. Lys og varme, knopper på trærne og blomster. Gleder meg! Men var faktisk ikke helt klar enda jeg..

Lailalala skrev:
Hehe, ja det er ikke mye oppløftende med snø nå etter en smak av vår.
Men det er jo bare 8 mars! jeg var helt sikker på at det ville komme minst en runde til, så er ikke overrasket. Og når våren virkelig kommer, kommer vi til å bli enda gladere for det. 
Men det er noe dritt å være gravid når det er snø. Tunge sko, jakker, vondt å gå med bekkenvondt, påkledning av barn- trille vogn i snø- blæ. 
Det blir deilig med bare fortau og små sko. Lys og varme, knopper på trærne og blomster. Gleder meg! Men var faktisk ikke helt klar enda jeg..

Helt enig! Det jeg gleder meg mest til er å slippe dress og masse tykke klær til mini. Skal bli godt å kle av seg! 

Back
Topp