Gærne ungane!!!

BlåBobler

Forumet er livet
Nå er alle ute i hagen å hopper på trampolina. Linnea har fått ei løs tann i påska, og vil så gjerne ha den ut.

Så nå står ho på trampo'n med tanntråd, hvor den ene enden knytt fast i trampolina og den andre i tanna. Og hun hopper som besatt! [:D] 

au hehe=) fikk hu den ut da el??? hehe

Hi hi så smart hun er da!!!

Var det koselig å ha de hjemme igjen eller?? [:)]

AUauauauau det høres ikkje noke godt ut hehehe[:)]

Husker pappa knøt en tanntråd rundt den ene tanna mi da jeg var liten, når den var løs.
Skulle liksom gå å dra i tråden da hele dagen, men da kvelden kom var fortsatt tanna i munnen!

Også var jo knuten knytt helt inntil tanna, så de fikk ikke klippa av tråden igjen, så de måtte klippe litt nedpå [&:] Så den natta sov jeg med en tråd rundt tanna [:D][:D]

Og da den endelig var ute dagen etter, mista jeg jammen hele møkkatanna i vasken [:(][:(]
Borte var den.. Men fikk penger likevel da [:D][:D]

Yeah yeah, det var min tannhistorie [8|][:D]

ORIGINAL: fruluna

Husker pappa knøt en tanntråd rundt den ene tanna mi da jeg var liten, når den var løs.
Skulle liksom gå å dra i tråden da hele dagen, men da kvelden kom var fortsatt tanna i munnen!

Også var jo knuten knytt helt inntil tanna, så de fikk ikke klippa av tråden igjen, så de måtte klippe litt nedpå [&:] Så den natta sov jeg med en tråd rundt tanna [:D][:D]

Og da den endelig var ute dagen etter, mista jeg jammen hele møkkatanna i vasken [:(][:(]
Borte var den.. Men fikk penger likevel da [:D][:D]

Yeah yeah, det var min tannhistorie [8|][:D]

He-he [:D] Vi har vel alle noen tannhistorier på lur sikkert? [:D]

Det var kjempedeilig å få dem hjem igjen!!

Jeg henta Hedda før kl12 i dag. Klarte ikke å vente lenger! Nå er huset fullt av bråk og krangling igjen, men det er litt godt og..... På en stressende og slitsom måte [:)] [:)]

Back
Topp