Gått opp i vekt?

Godt å høre at d ikke er bare meg!:-) men ekta viste fil første gang jeg veiet meg, har gått opp 3 kg ikke 4:p Myr kanskje også for at treningen har stoppet opp en del, fikk en del vondt nederst i magen, noe som gjorde at jeg stoppet å trene:p

Forrige gang gikk jeg ikke opp noen ting de første tre månedene,
nå ser det ut som om jeg har gått opp 2 kilo allerede
-og jeg er bare 7+5 :p
Men skal sies at magen min er mye større nå, enn hva den var forrige gang på denne tiden :D

Var hos legen i går, har gått opp 3 kg!!! I mine to første gikk jeg opp c 30 kg..... Så har mye å glede me til.... Not...

Vet fakisk ikke! (har ikke vekt) :-p Men tipper jeg har gått opp noen kilo kanskje. Sist la jeg på meg tilsammen 11-12 kg og håper det ikke blir verre denne gangen :-)

Gått ned 1,5 kilo foreløpig. 8+6 i dag :-) gikk opp 22 kilo sist så er veldig bevisst nå på vekta.

jah uggh.. Har gått opp noen kg. Regner m det er pga røykeslutt. Og nå som påskegodte er lagt bort, håper jeg d hjelper på:)

Jeg er 8+6 og har gått opp 2 kg... Jeg gikk opp 8 kg forrige gang, så håper på at det ikke er så mange kg som fester seg nå heller :)
Jeg skal gifte meg neste juli, så jeg må ligge i hard trening etter fødsel!!

Haha baderomsvekta, den skal få stå og samle støv litt til.. Trenger ikke enda dårligere selvfølelse nå! Holder med kulemagen og følelsen av å ha blitt tjukk..
Har alltid hatt litt ekstra, men nå føler jeg meg virkelig ikke fresh..

Har blitt 2 kg her også gitt.. Har vært så trøtt denne gangen, så blir mye sofasliting.. Men håper at jeg kommer meg ut på tur igjen når det slipper tak. Har ingen ambisjoner om å legge på meg nærmere 20kg denne gangen også! :-/

Har gått opp et sted mellom 2 og 3 kilo, tenker jeg. Første svangerskap gikk jeg opp ca 10 kg, andre gang dobbelt så mye. Denne gangen hadde jeg planer om å være flink med kosthold og aktivitet, noe jeg forløpig har lyktes bare delvis med, føler jeg. Satser på skjerpings utover våren.

Back
Topp