Gått opp i vekt?

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Har gått opp 4 kg siden jeg fant ut at jeg var gravid:O altså på ca 5 uker(er 9+6uker på vei) jeg føler at det er litt mye.. Trodde rundt 2 kg var mer normalt på dette tidspunktet? Både magen å puppene har vokst, men d kan ikke være 4 kg bare der?:p Bare jeg som raser opp i vekt?:p Har vanligvis ikke så lett for å legge på meg..

Har også lagt på meg 4-5 kg, har jo appetitt herfra til månen! Sist la jeg på meg ti kg tilsammen, haha! Men det der går ofte i perioder. Noen legger på seg mest i starten, andre i midten and so on. Stresser ikke så mye med det jeg, men er vel på tide å bli litt sunnere for både min og babyen sin del ;)

jeg har lagt på meg 2 kg og de stammer nok fra påskeegget ;)

Har lagt på meg 2-3kg på tross av mye kvalme... Må ete mye oftere for å holde den under kontroll:-P Og så tror jeg at kroppen utvinner maten mer enn vanlig! ( Har iallefall fått skikkelig treg mage... :'-( )

Jeg har gått ned ca 3 kg pga hyperemesis... Jeg håper vekten står på stedet hvil en stund...Gikk opp over 25 kg sist.. Det var ikke gøy. Jeg vil føle meg fresh denne gangen.

har nok gått opp ihvertfall 4kg allerede.

i forrige svangerskap gikk jeg opp 30kilo tilsammen *iiiik*

Sjekket vekta mi igår.. og tenkte å opprette et innlegg om det... så bra at du har gjort det =D
Jeg har gått opp 3 kg til nå og er 9+1 på vei...

Jeg har gått ned 2 kg, men tipper at det er kortvarig lykke..... :-P Forrige gang så gikk jeg opp 3 kg de tre første mnd.

Gått opp 6 kg  tross kvalme og oppkast.... O.O
Er 11 uker på vei. og spiser for to =S

Jeg tror ikke jeg har gått opp eller ned noe.. Ligger på +- 1 kg fra der jeg var når jeg fant ut jeg var gravid for 4uker siden, er nå 7+6uker:-) jeg spiser ofte pga kvalmen men alt som er søtt som snop kaker ol. Ligger laaangt ned på listen av hva som frister og det hjelper jo en del på;-) sist gikk jeg opp 13-15kg håper på det samme denne gangen:-D

Jeg tror ikke jeg har gått opp eller ned noe.. Ligger på +- 1 kg fra der jeg var når jeg fant ut jeg var gravid for 4uker siden, er nå 7+6uker:-) jeg spiser ofte pga kvalmen men alt som er søtt som snop kaker ol. Ligger laaangt ned på listen av hva som frister og det hjelper jo en del på;-) sist gikk jeg opp 13-15kg håper på det samme denne gangen:-D

Har gått opp 4 kg allerede jeg... Og er bare litt over 7 uker på vei! Er så slitsomt, for jeg er så kvalm! Og kvalmen blir forsterket om jeg blir sulten, så jeg må konstant gå å spise!!! Men når kvalmen går over skal jeg begynne å trene igjen, og spise sunnere.. Tanken på grønnsaker får meg til å brekke meg, så kostholdet har ikke akkurat vært på topp de siste ukene.... Skjemmes litt egentlig! :p

opp 4 kilo her, er 8+4 i dag!

Her har ikke vekta rikka på seg, og like greit er det :)

Kiloene kommer tidsnok enten jeg vil eller ei ;) hehe

Forrige gang så la jeg på meg 16 kg, men det var nesten bare vann... Når vi kom hjem fra sykehuset var jeg kvitt 14 av de =) 

Er 8 uker i dag og har heldigvis (bank i bordet) ikke gått opp noe enda:) De kommer nok etterhvert, men håper jeg slipper sånn typ 30 kilo.. Jeg har noen kilo for masse fra før av og da kan jeg tenke meg at det er vanskeligere å ta de av etterhvert..

Er 9 uker på vei og gått opp 2 kg.

Jeg har..... ikke turt å gå på vekta enda haha  Har hatt sinnsyk matlyst (til tross for litt kvalme) de siste ukene og er ganske sikker på at det har blitt noen kilo.

Men stresser ikke med det egentlig, nå i begynnelsen fokuserer jeg på å få i meg næring, spiser sunt, også skal jeg komme ordentlig igang med treningen igjen så da tenker jeg det blir greit 

er 10+6 og tror den har rikka seg opp mellom 1-2 kg.. hadde ikke eksakt vekt før jeg ble gravid, men iforhold til den dagen eg fant det ut (uke 4) så har den gått opp litt. blitt lite trening siden da.. og påsken ja.. der ble det jo litt ekstra kos :D
kvalmen i uke 5-7 tok kaka på meg, da jeg måtte ete hele tiden for å holde den i sjakk.. men nå som den er over har jeg kontroll på matinntaket igjen.

begynner å trene aerobic igjen i kveld  tror det blir et slit etter 5 uker uten :P HAHA ja en gang må være den første :P så håper teninga hjeper på vekta etterhvert ;)

er det noen tabell for hva som er normalt å gå opp i de ulike ukene?

Må innrømme de er god å se a andre har lagt på seg, er 10 +3 og har lagt på meg 4-5 kg... Men de spørs litt hvor jeg regner startvekta, om jeg regner fra da jeg løp Birken i høst har jeg lagt på meg hele 7 kg... emoticon
Spiser konstant pga kvalme... Men satser på å begynne å trene igjen når kvalmen har lagt seg, og jeg slutter å være livredd for å miste..

fortsatt minus 2 kg! 

Sist svangerskap gikk jeg opp 5 tilsammen.. Gutten veide 4.2 kg! haha =) 

Første gikk jeg opp nesten 30 og ingenting gikk av! :P 

Back
Topp