Gått opp 3(!!) kg..

Svirremor

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Når jeg bare er 8+2! Åneiåneiånei, nå blir jeg stressa :p Min mor la på seg en hel masse i sine svangerskap selv om hun spiste normalt. Nå får jeg helt noja :p

Jeg er 8+4 og har masse vann i kroppen nå. Gifteringen gir et unormalt dypt søkk i fingeren :P
Alle er forskjellige, ikke sammenlign deg. Blir bare stressa av sånt. Hold deg unna kunstige søtstoffer, og vær i normal aktivitet så lenge du klarer så gjør du ditt for deg og babyen.

Sist svangerskap gikk jeg opp 40 kg grunnet mange ulike faktorer. Gikk ned alt med hardt arbeid og lavkarbo etterpå.

Jeg gikk opp 30kg sist til tross for at jeg hadde hyperemesis og faktisk ble innlagt på sykehus for å få næring...! Forstår det enda ikke, men det skjedde hvertfall :P De fleste rant rett av igjen, og det gjør de jo for de fleste :)

Jeg la på meg 23 kg, alle var av igjen etter 6 mnd

Jeg gikk opp 30kg sist til tross for at jeg hadde hyperemesis og faktisk ble innlagt på sykehus for å få næring...! Forstår det enda ikke, men det skjedde hvertfall :P De fleste rant rett av igjen, og det gjør de jo for de fleste :)
Det var rart :p håper du slipper det denne gangen :) kan ikke være noe gøy å ha det slik :(

Jepp, 3 kilo pluss her også da jeg var 8 uker på vei. Nå er jeg 9, og tør ikke gå på vekten. Syns ikke jeg gjør annet enn å spise, og ikke bare sunt. Men heldigvis går kiloene som regel fort av igjen.

Jeg legger også på meg fort når jeg er gravid. Til tross amming et helt år raste de ikke akkurat av igjen heller.. Så etter et halvgått svangerskap nå måtte jeg jobbe hardt noen uker for å gå ned de 5 kg jeg dro på meg på den tiden. Og nå kjenner jeg at gifteringene begynner å stramme allerede så bare å forbrede seg på å bli en hval iløpet av sommeren :laughing002

Back
Topp