Gått ned 9 kilo jeg...

Lillaen

Forelsket i forumet
Er så deilig.. Har bare 4-5 igjen, så er jeg der jeg var før graviditeten...

Har tatt det av siden 1.september, så er vel ikke hurtigvarianten akkurat..

BMI er nå 23.  Når jeg er ferdig med de 4 blir det 21.. Er vel passe!

Skal ha av de siste før sommeren nå. Må da kunne klare det håper jeg...

Så flink du er da.
Stå på videre, så går det strålende.[:D]

Så flink du har vært da! Har mer tro på en langvarig slankekur en di kjappe løsningene. Hva har du gjort for å klare det da?[:)]

ORIGINAL: helen79

Så flink du er da.

Tusen takk... Er så fornøyd med å få kroppen min litt tilbake.. Så måtte bare skryte litt av meg selv.. [:)]

ORIGINAL: helen79

Så flink du er da.

Så flink du er da.
Stå på videre, så går det strålende

ORIGINAL: søtedolly

Så flink du har vært da! Har mer tro på en langvarig slankekur en di kjappe løsningene. Hva har du gjort for å klare det da?[:)]

Forbrenninga mi har begynt å virke igjen. (tok tid ja), også var det litt lettere etter at jeg begynte å jobbe igjen..

Ellers spiser jeg vel litt mindre porsjoner. Men, jeg nekter meg ikke så mye.. Bare spiser litt mindre hver gang. [:)]

(Har ikke sluttet med godteri..)

så flink du e[:)]

ORIGINAL: Lillegullet 07

ORIGINAL: søtedolly

Forbrenninga mi har begynt å virke igjen. (tok tid ja), også var det litt lettere etter at jeg begynte å jobbe igjen..

Ellers spiser jeg vel litt mindre porsjoner. Men, jeg nekter meg ikke så mye.. Bare spiser litt mindre hver gang. [:)]

(Har ikke sluttet med godteri..)

Da øyner jeg et lite håp for meg å[:D].

så flink du har vært.

Da skal jeg ikke gi opp håpet og bare forsette så vil de nok dette av etterhvert her oxo

Gratulerer med flott resultat[:)] Og det er den langvarige løsningen som som regel holder vekta nede også[:)]

Back
Topp