Gåtralle

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Jeg har ei jente på snart 2 år som ikke kan gå.
Den perfekte julegave til henne hadde vært ei gåtralle der man kan justere hvor lett/tung den er å dytte.
Hun har ikke god balanse enda så må være ei tralle som en kan lene seg litt på når hun går uten at trallen raser fremover.
Noen som vet om ei super gåtralle til dukken min???[:)]

Brio sin. Den stiller man inn slik at den "bremser" av seg selv og ikke farer fremover. 

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Sicily

Brio sin. Den stiller man inn slik at den "bremser" av seg selv og ikke farer fremover. 

Enig her. Den er veldig god.

Stiller man med å skru på en skrue som sitter inni hjula?
Er den den røde med gult plan dere tenker på?

sign evt en fra fhiserprish som en har slike vinger ut på hver sin sidde i forhold til barne

ORIGINAL: bondekone

sign evt en fra fhiserprish som en har slike vinger ut på hver sin sidde i forhold til barne

Hva er de vingene godt for?
Ser ut som barnet må gå med bøyd rygg for å holde i håndtaket, men kan hende det bare ser slik ut[:)]

ORIGINAL: Ripley

Brio eller Micki sin.

Begge kan man stille inn slik at de ikke farer avgårde, og det er og to justeringer på styret rett opp = lære å gå styret bikker litt mot den som dytter = har lært å gå, og bruker trilla som leketrille.

Er det best å ha styret rett opp for ei som ikke kan gå, eller litt skrått?

ORIGINAL: *BV addict*

ORIGINAL: bondekone

Hva er de vingene godt for?
Ser ut som barnet må gå med bøyd rygg for å holde i håndtaket, men kan hende det bare ser slik ut[:)]
vingene gjør at en får mer riktig tyngdepunkt, her så jeg ofte at jentungen tipet med de andre vognene når ho gikk pga ho la tyngden på håndtakene og dermed vippet bilen opp i forkant og ungen havnet på rompa,men med denne så ble da tyngden mer fordelt på helle kjøretøye siden ungen da gikk i mellom vingene

Tuuusen takk for tips!
Ho elsker jo å gå men vi kan jo ikke gå med henne hele dagen[:D]
Så en gårtalle blir hun nok glad for[:)]

ORIGINAL: *BV addict*

Tuuusen takk for tips!
Ho elsker jo å gå men vi kan jo ikke gå med henne hele dagen[:D]
Så en gårtalle blir hun nok glad for[:)]

Hun blir nok kjempeglad, og du skal se hun snart går for egen hånd(eller ben[:)]).

Jaaaaaaa[:)][:)]

Hvis det er jente vil jeg nesten anbefale brio sin dukkevogn i tre, jeg.
Veldig lik som den andre, men kan brukes som dukkevogn til dukker når det er mer interessant [;)] Men brio gåvogna er aktivt i bruk her, ja. (oftest ikke trillet foran, men bæres rundt og brukes til å dytte vekk eldre søsken... [8D])

ORIGINAL: Lillepooh

Hvis det er jente vil jeg nesten anbefale brio sin dukkevogn i tre, jeg.
Veldig lik som den andre, men kan brukes som dukkevogn til dukker når det er mer interessant [;)] Men brio gåvogna er aktivt i bruk her, ja. (oftest ikke trillet foran, men bæres rundt og brukes til å dytte vekk eldre søsken... [8D])

Vet du om man kan justere den slik at den blir tung å dytte?
Har du bilde?? [:)]

Med brio gå-vogna kan du justere farten/rulleeffekten ved å skru på no skruer ved hjulene. Og håndtaket kan justeres litt framover for å endre tyngdepunktet så den ikke vipper.

Sånn tralle jeg mener: http://www.only4kids.dk/shop/brio-gaavogn-hello-1827p.html

Denne har emmely og den kan du regulere sån at den ikke tipper eller går så fort. Jeg hadde henne med i når jeg kjøpte den, da hadde hun nettopp begynnt å gå, og de var den beste av de hun prøvde, mange klarte hun ikke gå med... Den er fremdeles like popis her triller dukker i den dagen lang[;)] Tror Tomine hadde likt den jeg..

Enig her. Den er veldig god.

Back
Topp