gåstol

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet

N

Elsker forumet
Vi fikk i dag en gåstol av svigermor og den slo ann hos tulla[:)]

Men sakene r den at jeg har egentlig vært imot gåstol pga jeg ønsker at hun skal krabbe først og så lære seg å gå uten hjelp av en slik stol. Syns det er viktig at hun lærer seg i den rekkefølgen kroppen hennes vil og ikke pga hjelpemiddel[8|]

Etter å ha satt henne i den en gang vil hun ikke annet og bare skriker. Så nå er den satt på kottet så lenge[&:]

Har 2 venninner som har barn som aldri krabbet pga de satt mye i gåstolen.

Hva er deres syn på en slik stol?

Vi har aldri brukte det og skal heller aldri gjør det.
Fysioterapautene vi har hatt til Ole Martin er veldig mot sånn.

Vi bruker det men ikke lenge av gangen..det vil hun ikke selv heller..Hun blir fort lei ting..Men hun krabber nå som bare det hun [:)]

Vi kommer ihvertfall ikke til å kjøpe til JRjr - det finnes da mer enn nok å bruke penger på, og den kan jo ikke brukes så lenge[8|]  (ikke før de kan sitte selv, og ikke etter at de har lært å gå[8|])

men hadde vi fått en i gave så hadde den nok blitt tatt i bruk littegranne[8|]

Vi har ikke og har ikke tenkt å skaffe heller. Men hadde han fått en i gave hadde han nok fått
prøvd noen ganger for dag, i korte perioder..

Jeg har vært kjempefristet til å kjøpe i det siste, men klarer å styre meg. Er egentlig kjempe imot det, selv om det ser kjekt ut for ungene. Nå kryper begge mine, men selv om de kryper stagnerer det motorisk utvikling mot å gå ved å bruke en slik stol... men for all del... alt med måte. Hadde jeg fått i gave, så hadde jeg nok spurt om å få byttet den i noe annet jeg hadde hatt bruk for.

Svigerinna mi kom med en slik en, så vi bruker den....
men har satt samme "grenser" med den som ved vippestolen og hoppeselen: kun ei lita stund av og til...
Ligger mest på gulvet og styrer han da...liker seg best der! [:D]

jeg har gåstol og hun bruker den max en time tilsammen om dagen og det er helt greit...hun koser seg masse med den og vi får litt fri innimellom til å spise og gjøre rent osv...fikk den av svigers og hun har blitt sterk i bena av den[:D]

Jeg har det og har brukt det på alle. De trives kjempe godt i den, men de får ikke være der lenge om gangen bare hvis jeg må gjøre noe. Ellers har vi vært flinke å la dem ligge på gulvet også, og alle mine har krabbet fordet. Jeg er kjempe fornøyd med den. [:D]

ORIGINAL: mb

Jeg har det og har brukt det på alle. De trives kjempe godt i den, men de får ikke være der lenge om gangen bare hvis jeg må gjøre noe. Ellers har vi vært flinke å la dem ligge på gulvet også, og alle mine har krabbet fordet. Jeg er kjempe fornøyd med den. [:D]

Så bra da[:)]

ORIGINAL: buster

Vi har ikke og har ikke tenkt å skaffe heller. Men hadde han fått en i gave hadde han nok fått
prøvd noen ganger for dag, i korte perioder..

MÅ SI MEG ENIG MED DEG BUSTER [:)]

Altså er ikke farlig...Men har mest tro på at barna følger utviklingen selv...
Tanta mi skulle prakke på oss gåstol lenge før første tulla kunne krabbe,og det syns jeg ble helt feil...
Så her i hus har vi aldri hatt noe sånt...

Back
Topp