Gåstol

floppen

Glad i forumet
Ser det blir heftig diskutert på andre forum[&:] Hva mener dere om det jenter? Noen som skal bruke det?
Jeg skal ikke bruke det.

Vi har ikke planer om å bruke det, nei. Søsteren min dura rundt i en sånn, og når hun lærte seg å gå selv gikk hun på tærne. Det vil vi unngå!
men vi har ønsket oss en Brio "gå-vogn" til jul da..

ORIGINAL: fairy

Vi har ikke planer om å bruke det, nei. Søsteren min dura rundt i en sånn, og når hun lærte seg å gå selv gikk hun på tærne. Det vil vi unngå!
men vi har ønsket oss en Brio "gå-vogn" til jul da..

det skal vi kjøpe[:D]

ORIGINAL: Teddy81

Hva diskuterer de om da?? [8|] har ikke tenkt på det enda jeg...

Det ble først spurt om hvem som skulle bruke det, men gikk fort over til om det var farlig eller ikke. Kan lese om det i juniforumet.
Har ikke tenkt på deet jeg heller, men bare litt artig og høre hva folk mener om det.
Har alltid hørt at det ikke er bra for ryggen og bena til barna. Men en gåbil eller sånn gå dukkevogn blir det nok her med tiden for da klarer dem jo å reise seg selv[:D][:D]

Nope. Er visst ikke anbefalt nå om dagen, og jeg har uansett mer tro på sånn fin "gåvogn" i tre som vi hadde når vi var små. [:)]

ORIGINAL: LilleChristell

Jeg skal bruke gåstol OG brio vognen jeg. [:D] Om hun går litt på tærene i begynnelsen gjør ikke meg noe, ble jo folk av meg også.. [:D] Hun lærer det nok etterhvert.. Hadde det vært faaaali så hadde de ikke hatt det i butikkene.. [:D]

For å leke August 2008-dame: De har jo både øl og sigaretter i butikken også, og DET er jo faaaaali... [8D][:D]

Vi skal ha....har ikke armer til å holde Mary oppe på to hele tiden...hehe

Å når det snakkes om fali...så er egentlig alt litt fali dere...thihi[:D]

Vi fikk beskjed av hs om at det var dumt å kjøpe sånn stol man satte B oppi, for det fremmet ikke den naturlige åle-krabbe-reise seg og gå. Man hoppet rett på "gå" med en gang.
De sier nå så mye forskjellig de hs. Men vi skal iallfall ha Brio gåvogn.

Vi blir sikkert å bruke vi og...
Har ei gåvogn som e brukte når eg va lita, dem ska ho nu få bruke og..
Men har ingen problemer me å sette ho i en gå stol.....

ORIGINAL: Minerva

Jeg skal bruke gåstol OG brio vognen jeg. [:D] Om hun går litt på tærene i begynnelsen gjør ikke meg noe, ble jo folk av meg også.. [:D] Hun lærer det nok etterhvert.. Hadde det vært faaaali så hadde de ikke hatt det i butikkene.. [:D]
[/quot

For å leke August 2008-dame: De har jo både øl og sigaretter i butikken også, og DET er jo faaaaali... [8D][:D]

Det var morsomt sagt, nei den gåstolen er jo helt opp til hver enkelt, men det hemmer nok litt det der fra klare å krabbe til å begynne å gå( min personlig mening da[8D])
Men som med alt annet:ALT MED MÅTE[8D][:D]

Ja det er klart at alt må brukes med måte....Kan jo nesten ikke la henne sitte der hele tiden heller!![:D] Må nok sørge for at hun lærer seg å båda åle, å krabbe og alt det andre som hører med....[:)]

ORIGINAL: ~savannah~

HÆ? er det farli? Jamen Christell får ta seg en øl og en sigarett etter middagen før hun skal bade.. Bare får å slappe av liksom.. [8|][:o]

Oj, da antar jeg at sovemedisin er farlig også!?!?! [:o][8D]

Oi.. jeg gir jo morfin på kveldingen også.. [:o][8|][:D]

ORIGINAL: floppen

ORIGINAL: ~savannah~

HÆ? er det farli? Jamen Christell får ta seg en øl og en sigarett etter middagen før hun skal bade.. Bare får å slappe av liksom.. [8|][:o]

Oj, da antar jeg at sovemedisin er farlig også!?!?! [:o][8D]

Oi.. jeg gir jo morfin på kveldingen også.. [:o][8|][:D]

Trenger verken sovemedisin eller morfin så lenge du gir dem en stiv dram - det pleier å gjøre susen! [:)]

Har ikke tenkt å gå til innkjøp av det selv men jeg skulle få av svigerinna mi..
Er litt usikker på om jeg vil gruke det enda..

Spurte barne fysio. litt om det og hun frarådet det ikke men anbefalte heller ikke..
Det er ikke noe skader de kan få av det men de lærer ikke holde balansen så den delen kan gå litt tregere..

Får slikt gå stativ i stede for gå bil til jul tror de er finere jeg da enn gåstoler..
http://www11.br-leker.no/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=SMAABOER&GroupId=SMAABOER&PageNo=1&ProductId=611905

Back
Topp