Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fairy
Vi har ikke planer om å bruke det, nei. Søsteren min dura rundt i en sånn, og når hun lærte seg å gå selv gikk hun på tærne. Det vil vi unngå!
men vi har ønsket oss en Brio "gå-vogn" til jul da..
ORIGINAL: Teddy81
Hva diskuterer de om da?? [8|] har ikke tenkt på det enda jeg...
ORIGINAL: LilleChristell
Jeg skal bruke gåstol OG brio vognen jeg. [:D] Om hun går litt på tærene i begynnelsen gjør ikke meg noe, ble jo folk av meg også.. [:D] Hun lærer det nok etterhvert.. Hadde det vært faaaali så hadde de ikke hatt det i butikkene.. [:D]
ORIGINAL: Minerva
Jeg skal bruke gåstol OG brio vognen jeg. [:D] Om hun går litt på tærene i begynnelsen gjør ikke meg noe, ble jo folk av meg også.. [:D] Hun lærer det nok etterhvert.. Hadde det vært faaaali så hadde de ikke hatt det i butikkene.. [:D]
[/quot
For å leke August 2008-dame: De har jo både øl og sigaretter i butikken også, og DET er jo faaaaali... [8D][:D]
Det var morsomt sagt, nei den gåstolen er jo helt opp til hver enkelt, men det hemmer nok litt det der fra klare å krabbe til å begynne å gå( min personlig mening da[8D])
Men som med alt annet:ALT MED MÅTE[8D][:D]
ORIGINAL: ~savannah~
For å leke August 2008-dame: De har jo både øl og sigaretter i butikken også, og DET er jo faaaaali... [8D][:D]
HÆ? er det farli? Jamen Christell får ta seg en øl og en sigarett etter middagen før hun skal bade.. Bare får å slappe av liksom.. [8|][:o]
Oj, da antar jeg at sovemedisin er farlig også!?!?! [:o][8D]
Oi.. jeg gir jo morfin på kveldingen også.. [:o][8|][:D]

ORIGINAL: floppen
ORIGINAL: ~savannah~
HÆ? er det farli? Jamen Christell får ta seg en øl og en sigarett etter middagen før hun skal bade.. Bare får å slappe av liksom.. [8|][:o]
Oj, da antar jeg at sovemedisin er farlig også!?!?! [:o][8D]
Oi.. jeg gir jo morfin på kveldingen også.. [:o][8|][:D]