Skorpion77
Elsker forumet
Er ute etter alle innspill, Fragle, så her er det ingen som oppfatter deg som belærende. Synes i grunnen jeg har fått veldig mange gode innspill her, jeg. Er så greit å dele erfaringer med hverandre på denne måten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Susa87
ORIGINAL: Mialille
Har også hørt at det ikke e så poppis hos fysioterapeutene, men shit.. Vi skal kjøpe sånn. Nu når vi trekk Julie opp og hos skal stå, så bevege ho beinan som om ho skal gå, og bevege seg fremover på magen vår, lekematta osv. Så den gåstolen trur æ blir bra for ho. Da kommer ho seg rundt, og samtidig får ho nåkka å bryne seg på. En fin leke trur æ. [:D] Men tenkte å kjøpe en med leka på og rundt omkring, for da når ho tar pausa så har ho leka med seg som sitt fast i den. [:)]
bare opplyse om en ting.. leste om det her om dagen[;)] det at ungen beveger beina fremover (akkurat som når man går..) er en refleks alle unger har fra di er nyfødte.. hvis du holder en litten unge med beina i stuebordet feks.. da vil beina "gå" bortover[;)]
ORIGINAL: Fragle
Flott! Er litt redd for å tråkke på tær her inne, redd for dårlig stemning, hehe [8D]
Flott! Er litt redd for å tråkke på tær her inne, redd for dårlig stemning, hehe [8D]
ORIGINAL: sjukesøster
nei det laga du ikkje..ej syns de e kjempegreit med råd og innspel. Veit du om når tid det går bra med gåstol/ hoppedisse? frå dei kan gå sjølv? [:)]
ORIGINAL: Skorpion77
Mine tær er ganske solide...[:D]
Men forstår godt hva du mener. Det er utfordrende å kommunisere uten kroppsspråk.