Gåstol-yey or ney?

Vi har fått helt lik denne av svigers :)
Kan man justere høyden på den? Jeg klarer ikke finne ut av det :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Man kan justere høyden ja.. men er litt tungvint på den vi har å.. men er nok bare en rett teknikk, for plutselig får jeg det til :P hehe.. mener det er en eller annen ting man kan "skru" eller trykke på under stolen? Husker ikke helt:P

Jeg vil ha gåstol til min aktive lille krabat som må være i aktivitet til alle døgnets våkentider, men trodde kanskje det var helt ut jeg? At dt var fyfy.. Synes å ha lest dt et sted når eg saumfarte alle mammaforum da jeg gikk gravid! Om dere skal ha skal jeg og ha! Haha :P

Jeg vil ha gåstol til min aktive lille krabat som må være i aktivitet til alle døgnets våkentider, men trodde kanskje det var helt ut jeg? At dt var fyfy.. Synes å ha lest dt et sted når eg saumfarte alle mammaforum da jeg gikk gravid! Om dere skal ha skal jeg og ha! Haha :P

Haha.. jeg kommer til å ta den frem når lillegutt er klar for det;) de to andre har ikke tatt noe som helst skade av det :)

Lillemor i hoppehuska :) hihi.. litt mørkt å dårlig bilde men ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1396986762393.jpg
    1396986762393.jpg
    36,8 KB · Visninger: 38
ImageUploadedByBV Forum1398969256.088009.jpg
Da er denne kommet i hus! Fortsatt uprøvd, men den ser veldig gøy ut:) Skal brukes så hun ikke kan krabbe fra meg når eg f eks skal lage middag/på do osv :P Litt greit når man er alene:-)

Vis vedlegget 59425
Da er denne kommet i hus! Fortsatt uprøvd, men den ser veldig gøy ut:) Skal brukes så hun ikke kan krabbe fra meg når eg f eks skal lage middag/på do osv :P Litt greit når man er alene:-)

Hehe er til sånne ting vi også har brukt det til :P spesielt når jeg har laget middag, så har trolla gått rundt i gåstol på kjøkkenet og rota alt ut av skuffer.. haha..

Hehe er til sånne ting vi også har brukt det til :P spesielt når jeg har laget middag, så har trolla gått rundt i gåstol på kjøkkenet og rota alt ut av skuffer.. haha..
Ja den virker veldig grei! Så slipper man å styre så fælt når man må gjøre ting man ikke kan forlate på en måte :-)
Alt kan ikke gjøres når de sover.. :P

Ja den virker veldig grei! Så slipper man å styre så fælt når man må gjøre ting man ikke kan forlate på en måte :-)
Alt kan ikke gjøres når de sover.. :P

Hehe nei ikke alltid soving skjer i de "rette" tider :):P hehe..

Back
Topp