Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ikke ha, hadde heller ikke til eldste. Det er visst litt fy-fy i følge fysioterapeuter fordi babyen lærer å dytte seg fremover på tærne og kan videreføre dette problemet til når de skal lære seg å gå (at de går på tærne og ikke ruller fra hælen og frem). Om dette stemmer eller ikke vet ikke jeg, men det er nå det jeg har hørt. Her har vi plassmangel nok, så hadde ikke vært aktuelt uansett
Vi får arvet et. Men tror ikke vi kommer til å bruke den så mye, ikke har vi plass heller. Ifølge fysioterapeuten her var det ikke bra, hvertfall før de kan gå. For da er de fornøyd med det og utvikler seg senere.
Ikke tenkt på om vi skal ha det men på søndag får hun fisher price hoppehuska si wiii
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det tror jeg den blir og hehe.. den skal ikke være "skadelig" ifølge fysio som jeg sjekket med Måtte ringe og høre siden så mange sier det er fyfy.. men denne type hoppehuske var helt fin å bruke siden man kan justere den etter barnet så di sitter/står riktig og såklart alt med måte Lar de jo ikke være i den i fler timerDen ser gøyal ut!
Det tror jeg den blir og hehe.. den skal ikke være "skadelig" ifølge fysio som jeg sjekket med Måtte ringe og høre siden så mange sier det er fyfy.. men denne type hoppehuske var helt fin å bruke siden man kan justere den etter barnet så di sitter/står riktig og såklart alt med måte Lar de jo ikke være i den i fler timer
Jaa Det er svigers som har ordna,Så bra da! Hvor kjøpte du den og pris?
Jaa Det er svigers som har ordna,
endte opp med å kjøpe brukt lekebutikken her får ikke inn før uti mai pga det er tomt på lageret dems i Danmark
Vi får arvet et. Men tror ikke vi kommer til å bruke den så mye, ikke har vi plass heller. Ifølge fysioterapeuten her var det ikke bra, hvertfall før de kan gå. For da er de fornøyd med det og utvikler seg senere.
Det kommer helt sikkert an fra barn til barn vil jeg tro. Jeg kommer ikke til å være sånn som ikke kommer til å bruke vipestol/gåstol osv i det hele tatt pga de på hs ikke anbefaler det. Men tenker det er greit å variere og ikke kun sette de i vippestol ol pga det er lettvindt (selvom det er veldig enkelt å legge dem rett ned på gulvet også).Stemmer ikke ifølge mine barn nr 2 gikk helt selv rett etter å ha fylt 1 år.. men gikk langs vegg og andre ting lenge før det og begge jentene ble lei den når dem var rundt 10-11 mnd, for da var det morsommere å gå selv med å holde seg fast i andre ting
Det kommer helt sikkert an fra barn til barn vil jeg tro. Jeg kommer ikke til å være sånn som ikke kommer til å bruke vipestol/gåstol osv i det hele tatt pga de på hs ikke anbefaler det. Men tenker det er greit å variere og ikke kun sette de i vippestol ol pga det er lettvindt (selvom det er veldig enkelt å legge dem rett ned på gulvet også).
Vi har fått helt lik denne av svigersJeg har en sånn etter eldste snupp.. (på bildet er det mellomste som sitter i den)
Den har vært superkjekk å ha når man for eks lager middag eller må gjøre andre ting, og ungen drar seg eller krabber rundt.. for DA er det ikke like lett som nå hehe.. har selvfølgelig ikke hatt dem sittende lenge av gangen, og det har dem heller ikke hatt lyst til selv.. men sånn av og til i korte perioder gjør ikke noe og kommer til å ta den fram når minsten er klar for det
Vis vedlegget 55416