gårdagens luksus!!!

emma og dennis mamma

Glad i forumet
I går var jeg til frisøren å brukte ikke mindre enn 1270 kroner!!! Det har jeg aldri gjort før!! Men det var deilig å kunne bruke litt tid å penger på seg selv, på å se bra ut, selv om man kanskje ikke føler seg helt på topp om dagen. (Kjøpte meg også en kanebo-krem til 500! så nå må vi nok spise grandis i en uke... Holder på å pusse opp gangen, så det meste av penger går til den.. åsså litt til luksusen min da!! Tror jeg lever leeenge på den

man skal absolutt unne seg noe iblant - i dagens tekst på netbaby.dk sto det; gjør det til en rutine å unne deg noe spesielt hver gang du har vært hos jordmor eller lege... gå til frisøren eller kjøp deg nye mammaklær, eller sett deg under et tre og spis en iskrem....

Jeg var hos legen på mandag, og gikk til frisøren etterpå, for å feire at alt var bra.. føler det er vel fortjent!! [:D]

ORIGINAL: lenemor

man skal absolutt unne seg noe iblant - i dagens tekst på netbaby.dk sto det; gjør det til en rutine å unne deg noe spesielt hver gang du har vært hos jordmor eller lege... gå til frisøren eller kjøp deg nye mammaklær, eller sett deg under et tre og spis en iskrem....

Jeg var hos legen på mandag, og gikk til frisøren etterpå, for å feire at alt var bra.. føler det er vel fortjent!! [:D]

Da henger jeg på etterskudd her.. Burde hatt et spaopphold for alle penga! Har unnet meg endel kafeturer og annet deilig da...[;)]

ORIGINAL: bæibi

Da henger jeg på etterskudd her.. Burde hatt et spaopphold for alle penga! Har unnet meg endel kafeturer og annet deilig da...[;)]

Har ikke vært hos frisøren hver gang da... en gang unnet jeg meg en baguette på vei til skolen... en gang handlet jeg nye klær, en gang gikk jeg hjem og bestilte litt stash på nettet... men jeg har nok "feiret" litt hver gang

Ja man må unne seg litt innimellom..! Nå har ikke jeg egen inntekt å skjemme meg bort med, men min fantastiske samboer sender meg til frisør og spanderer middag på meg ute for å feire innimellom.. [:D]
Plutselig nå huska jeg på når jeg var halvveis i svangerskapet.. Da skulle vi feire.. Det er 8(!!!) uker siden!! Herlighet.. Tida går fort..

Hehe...er enig i at ein må unne seg litt inn i mellom[:)] Eg har fått eit gavekort på pedikyr...har aldri prøvd det før...nokon av dykk som har prøvd? Er litt redd for at eg ikkje skal like det..å da kan det vere lurt å bruke gavekortet på å klippe seg istadenfor.

ORIGINAL: sleepy

Hehe...er enig i at ein må unne seg litt inn i mellom[:)] Eg har fått eit gavekort på pedikyr...har aldri prøvd det før...nokon av dykk som har prøvd? Er litt redd for at eg ikkje skal like det..å da kan det vere lurt å bruke gavekortet på å klippe seg istadenfor.

Jeg fikk pedikyr i bursdagsgave for noen år siden, og jeg synes det var kjempedeilig. har faktisk tenkt at jeg skal unne meg det en gang på slutten av sommeren - når de stakkars hovne føttene mine virkelig trenger litt oppfriskning

Back
Topp