Går

Ferraribabe

Forumet er livet
Alle barna her inne nå?

Emily gjør det ikke, og er sikkert noen uker til hun gjør det oxo

Nope! Han står sjøl i kun få sekunder,så vi regner ikke med at han kommer til å begynne med det første heller [:)]

Andrea begynnte å gå for 1mnd siden...ganske flink nå![:)]

jonathan går[:D] men ikke så veldig stødig så det blir mye kuler i hodet[:)]

Nei, men han gikk 3 skritt i forgårs[:D][:D]. Slepper seg ofte og kan stå opp til ett minutt alene uten støtte. Tror ikke han kommer til å gå skikkelig på en stund enda... 

Nei, Helene går bare rundt stuebordet [;)] Der er det trygt og ha noe å holde seg i.

Har prøvd et par ganger å få henne til å slippe seg, men da bare sutrer hun og setter seg på rompa. Så det blir nok en stund til ho går.

ORIGINAL: Trista

Nei, Helene går bare rundt stuebordet [;)] Der er det trygt og ha noe å holde seg i.

Har prøvd et par ganger å få henne til å slippe seg, men da bare sutrer hun og setter seg på rompa. Så det blir nok en stund til ho går.

Signerer

Adrian bare går og går hele dagen lang[:D]

Kian han han gjør ikke noe annet enn å gå. Nå begynner lekene å bli interessante igjen. Drar dem etter seg når han går. Eller bærer på noe hele tiden. Han er så stødig nå.

Lukas går ikke enda han heller. Han har begynt å stå litt alene og er kjempestolt av det! [:D]

Ida går heller ikke alene ennå.
Hun står noen sekunder alene, men går fort ned på rompa igjen når vi forsøker å lokke frem noen skritt. Hun tar 1-2 skritt hvis hun går mot meg og de som holder henne i en hånd slipper henne når hun er nær meg,

Tror nok at det tar noen uker til før hun går alene ja... og jeg som hadde håpet at hun var oppe og gikk til hun begynte i b.hagen... (begynner 6.aug, så jeg blir veeeeldig overrasket hvis det skjer)...[:)]

ja har gjort i 4 mnd................

ja, Adrian går.
Begynte ordentlig nr han var 10,5 mnd..
Men han skulle være HELT trygg før han slapp seg ordentlig!

Back
Topp