Går?

Hun tok sine første 3 skritt uten støtte for ei uke siden og gikk skikkelig på trynet, det ble med de 3... Venter spent på om hun plutselig vil prøve igjen ;)
 
Lillegutt står alene når han holder noe. Han går og løper etter gåvogna og går for egen maskin når han holder hendene våre. Men å slippe seg-det sitter langt inne.. Midt i oppussinga så er det heeeelt greit :D
 
Her i gården har det skjedd Mye i det siste :) da hu ble 11 mnd så reiste hun seg og sto litt mens hun holdt i noe. Nå, 2 uker etterpå, reiser hun seg og står for egen maskin mens hun støtter seg litt med den ene hånda :)
Forrige helg tok vi oss en liten gåtur sammen for første gang bortover gulvet, og nå går vi mens hun holder seg i hendene våre da :) venter på at hun går bortover møblene helt selv.
 
Nå er selvtillitten på topp her også, stabber alene mot oss og gjenstander nå :) Noen dager over 11 mnd, både jeg og lillegutt er så stolt :D
 
Der!! Endelig! På mandag slapp hun seg endelig!
Vår lille perfeksjonist, som lenge HAR kunnet gå, men ikke turt å slippe seg før hun er heeeelt sikker på at hun klarer det alene, gikk først 2 skritt mot en annen gutt da hun var hos legen, så doblet hun hjemme til 4 skritt, så ble det hele 18 neste gang!
Nå tar hun flere og flere skritt alene for hver dag som går, før hun griper hånden min og løper avgårde mot at jeg leier henne.
 
Back
Topp