Går vannet mitt?

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Kom hjem fra en liten bytur for rundt en time siden. Vi har 1,3km å gå ned fra bussen (har desverre ikke bil) og mens jeg gikk hadde jeg utrolig vonde kynnere som ikke ville gi seg. Satt meg derfor ned i sofan med det samme jeg kom inn døra og ble sittende en stund.

Plutselig kjente jeg det "rant" litt av meg. Ikke noe voldsom, men ca 3 ss væske. Jeg bruker truseinnlegg grunnet store mengder utflod fra før av (beklager deilig informasjon :bag:), så jeg gikk på do å byttet dette. Var da noe utflod i truseinnlegget fra før så luktet ikke noe uvanlig. Ca 5 min etterpå skjedde det hele på nytt, denne gangen litt mer. Da gikk jeg for å sjekke og hele innlegget var vått uten noe som helst farge (utfloden til vanlig er noe vanilje/gul-aktig). Prøvde å lukte og det er umulig å beskrive, men luktet ingenting som urin eller utflod. Ikke kommet noe mer etter det.
Hodet er festet for lenge siden så forventer ikke store mengder vann uansett. Er 41 fullgåtte uker i dag.

Står nå å lager pizza med mannen og lurer på om jeg burde ringe føden. Vet at det er bedre å ringe en gang for mye enn for lite, men er litt "redd" det skal bli bomtur opp til sykehuset om det er noe annet og vi i tilegg må ta taxi fra hvor vi bor.
Er det noen andre som har lignende erfaring? Huff, beklager langt innlegg. Takk til dem som orker å lese hele:Heartred
 
Jeg hadde ringt føden for og høre hva jeg burde gjøre husk bedre å ringe en gang for mye enn en for lite [emoji1] men det høres ut som forstervann ja. Jeg syntes forstervann luktet litt som sæd [emoji23] litt sån søt lukt husker fra da jordmor sku sjekke åpningen og vannet gikk det var med nr1 nu venter jeg nr2 men har termin neste uke da
 
Hvordan går det?
Jeg motet meg opp til å ringe og måtte inn for å sjekke hva det var. Jammen hadde jeg rett og det var fostervann, wohoo! Så het sitter vi enda å venter på lege før vi kan dra hjem igjen å vente på rier. Nå er det ikke lenge til lillegutt er her ❤ Er veldig trøtt også nå så gleder meg til å såve hehe..

Tenker også så mye på hunden vår som ligger hjemme. Var jo i byen før i dag så hun har vært alene mesteparten av dagen, stakar :( Blir mye sofakos og godbit søk når jeg kommer hjem,ja!
 
Masse lykke til! Håper du får sovet litt i natt før det kommer rier :)
 
Lykke til [emoji1]
 
Liten oppdatering; Ble noen få timer med søvn i natt forstyrret av rier. Vik ikke si dem var/er så veldig kraftig, men nok til at jeg våknet og omtrent ikke klarte å røre med mens det sto på. Nå er jeg på tur til kontroll på sykehuset og er spent på om jeg får beskjed om å komme tilbake i morgen for igangsetting eller om dem holder meg igjen der :angelic:

Sambo dro en tur til moren sin som bor 50min unna i dag tidlig fremfor å være med meg på sykehuset. Tror han syntes det var vanvittig kjedelig når vi var der i går hehe. Helt greit for meg altså - sålenge han kommer hjem til fødselen:happy:
 
Lykke til :) det beste er om du kommer i aktiv fødsel uten igangsetting. jeg ble satt i gang grunnet fostervann lekkasje. Litt kjedelig å bli satt i gang og vente på at ting skal skje. Snart treffer du babyen din :)
 
Lykke til :) det beste er om du kommer i aktiv fødsel uten igangsetting. jeg ble satt i gang grunnet fostervann lekkasje. Litt kjedelig å bli satt i gang og vente på at ting skal skje. Snart treffer du babyen din :)
Takk skal du ha! Hører "alle" foretrekker at ting skjer av seg selv, inkludert meg! Men skjer det ikke raskt nok så er det lite jeg kan gjøre desverre. Allerede nesten 24 timer siden vannet begynte å gå så nå har han ikke så god tid på seg hehe:angelic:
 
Back
Topp