går så sakte

muffinium

Glad i forumet
jeg har hatt rygg og mens smerter i noen dager nå...men stoler ikke på de smertene lengre
 har hatt ,drukket lakrisrote te og gått tur masse men ingenting virker her...vil få min lille ut nå...jeg har jo 9dager igjen til termin og veit at jeg ikke har lov å klage enda men så mange har fått tidlig  her i juli klubben og de som er igjen kjønner sikkert hva jeg mener...nå vil jeg føde men må vente vet jeg...da setter jeg meg i venteboksen til ikvell og ser om smertene tar opp...oh well...catch ya`ll later :)

heia.
har terminen 29.juli jeg. og har kjent disse menssmertene en stund nå.Men det er noe rar følelse i magen idag. har vært sånn hele dagen. magen min er så hard. og jeg er kjempe øm nedentil.
så jeg håper at det er noe på gang.  jeg er så spent som alle andre. Men gruer meg litt til selve fødselen også.. vet jo hva type smerter det er i vente heller.... uff av meg.
er du fra oslo?

gutt eller jente? vi skal ha gutt iflge UL.

klem
termin UL : 29.juli

Det virker som om at alle som ikke har født enda med termin i juli, har disse murringene i ryggen og magen. Har det jeg også, så hver gang jeg får en kynner, tenker jeg; Hmmm, var denne sterkere en den forrige, var det mere smerter i ryggen. Jeg håper og håper hver gang, men..............  [&:] Men vi vet jo at det i alle fall går mot slutten, selv om det ikke er lett å finne noe tålmodighet i kroppen på nåværende tidspunkt. Tvi, tvi til alle sammen [;)]

Det virker som om at alle som ikke har født enda med termin i juli, har disse murringene i ryggen og magen. Har det jeg også, så hver gang jeg får en kynner, tenker jeg; Hmmm, var denne sterkere en den forrige, var det mere smerter i ryggen. Jeg håper og håper hver gang, men.............. Men vi vet jo at det i alle fall går mot slutten, selv om det ikke er lett å finne noe tålmodighet i kroppen på nåværende tidspunkt. Tvi, tvi til alle sammen

Signerer denne, jeg!  Jeg som trodde jeg var alene om å gå å tenke sånn hele tiden.......

herregud, magen min er så hard at føler en spekker snart
og ryggen min er helt ødelagt. føler at det skal snart skje noe. jeg klarer ikke å ligge engang. er som en ball. siste tiden er hard ass.

vet andre har det sånn også.

9 dager igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!

klem
termin 29.07  

min er ei jenta...ja jeg bor i Oslo jeg :)skal føde på ullevål og håper det ikke blir noe trafikk der...

Back
Topp