Går på overtid

cakegirl84

Betatt av forumet
Sist graviditet gikk jeg 12 dager på overtid før jeg ble satt igang. Den gangen var jeg først på januarforumet og så ble det februar. Har en følelse at jeg denne gangen kommer til å gå over også, at det blir juni barn på meg. Håper jo ikke på dette, hadde vært gøy å hatt en normal fødsel uten igangsetting denne gangen.
Tenker at time will show :-)

Flere som har gått lenge på overtid?

Jeg gikk 12 dager første gang og så begynte det av seg selv natt til dagen jeg skulle bli satt igang,

Sist fikk jeg akkurat til termin men det var etter å ha blitt satt igang 4dager før.... Så med tvang da.....alle midler bortsett fra keisersnitt....

Så har vel kkke trua på at kroppen min kan få barn til normal til....hehe

I papirene mine står det født til termin, men ting tyder på at jeg gikk over termin. Jeg hadde stort sprik på ul og mens termin (14 dager) slik at for meg er det usikkert når den reelle terminen var. Var da ganske sikker selv på at jeg gikk over da jeg testet positivt ganske tidlig i forhold til "ny" termin. Ble igangsatt til ny termin og fødte dagen etterpå. Måtte krangle meg til igangsettelsen da og hadde mest sannsynlig gått lenger hadde jeg ikke maset.

ifølge oul terminen ble det 8 dager over, men blei satt tilbake 18 dager fra mens terminen så ikke godt å si hva som egentlig blir det riktige. Hadde mens termin 1 og fødte 27. så håper at noen kanskje stripper meg godt på slutten sånn at det blir satt i gang av seg selv. var det som skjedde sist ihvertfall. synes vente tiden etter termin er det verste som finnes :P men er jo en stund til enda da :p

gikk 11 dager over med de to første! regner med overtid denne gang også

Back
Topp