Går julibarna nå?

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Overskriften sier seg selv :)

Syns dere der er enklere eller mer krevende nå som barna går?

Jeg personlig syns det er litt både og :p hun løper jo fra meg om vi er på butikken. Men det er veldig deilig at hun kan gå hvis hun blir lei av å sitte i vogna :p

Ja han gikk på 11 mnd dagen sin og har sprunget siden :P men han liker å ha meg nære så løper heldigvis ikke fra meg ;) synes egentlig ikke det er noen forskjell! Kanskje litt morsomme nå.

Ja, han gikk på 1 års dagen sin :-) og er absolutt over alt! Litt mer krevende, men absolutt gøyere

Han går ikke ennå og er en av 3 på avdelingen i barnehagen som ikke går. Han har ingen problem med å komme seg frem og dit han vil da han har funnet en genial måte i bevege seg på.

Han har gått i 2-3 uker nå. Foreløpig synes jeg det bare er befriende og mer avslappende enn før: slipper å leie ham rundt og bære på ham ute f.eks. Og han kom seg like kjapt rundt med krabbingen, så det er ikke noe mer løping på oss (enda...

Han har gått i 2-3 uker nå. Foreløpig synes jeg det bare er befriende og mer avslappende enn før: slipper å leie ham rundt og bære på ham ute f.eks. Og han kom seg like kjapt rundt med krabbingen, så det er ikke noe mer løping på oss (enda...
Det hørtes godt ut. Min er så tung nå, så jeg begynner å få store problemer med ryggen av å bære..

Matheo går ikke enda, snart 13.5 mnd. Han er ekstremt aktiv og kommer seg virkelig frem uten å gå, så er spent på hvordan det blir når han går :o :)

Felix går ikke helt enda.. Han kan gå om vi holder i den ene hånda :)

Hun gikk fullt alene da hun ble 11 mnd. Så springer hun faktisk ifra oss.. :p

Kasper er snart 14 mnd og går ikke enda.. Men kryper fort fremover, og reiser seg opp attmed absolutt alt! :D i leikegrinda slipper han taket og står uten og holde seg fast.. Så tror ikke det er så lenge til han knekker koden ;)

Hun begynte en uke før hun fylte året, og nå skal hun ikke annet en å gå/løpe:p

Men hun gikk langs møbler osv fra hun var 7-8 mnd, så jeg syns egentlig det er litt tryggere nå som hun går så stødig.

Min gutt på 14 mnd går/løper nå
Gjort det siden han var 10 1/2 mnd.
Spennende å løpe vekk fra meg, og bilveien er utrolig fascinerende

Tok sine første steg 1 veka før ho blei 11 måneder. No spring ho som ein vind. Deilig at ho går aleine synes eg. Heldigvis ikkje so langt frå mamma(endå)..

Her har han gått i mange måneder allerede :) Jeg synes det er utrolig godt å slippe å bære han hele tiden og nyter virkelig friheten som følger med. Selvfølgelig er det utrolig travelt, men det var det før også, så det er bare en ny versjon av travel.

Han går på knærne, gjort det i litt over en måned nå. Han står stabilt og går godt hvis han holder seg fast i ting. På 1årskontroll sa legen "Han der kan gå, han vet det bare ikke selv ennå" ;)

Han foretrekker fortsatt å krabbe. 15 mnd. Går av og til. Korte avstander.

Begynte gå rett før 13 mnd, jeg syntes det er sykt digg kunne sette han ned på bakken uten at han skal bli gjennomvåt hvis det regner feks :p

Han kan gå og går en del, men han Aker seg en del frem allikevel.

Back
Topp