Går jeg til termin tro

ToSmå2010

Forumet er livet
Det regner jeg ikke med at noen kan svare meg på[8D] 
Men jeg kjenner at jeg tviler litt.. Forrige gang gikk jeg jo 1 dag over termin, så sånn sett har jeg ingen grunn til å føde før.. Selvom mamma og søstra mi har født sine barn 2 uker før.

Men livmoren min har jo falt ned, og alt ligger veldig langt nede i skjeden. Legen kunne kjenne hodet til babyen.. Jeg har masse nedpress og stikkinger..Og kynnerene mine begynner å bli ganske vonde. Legen sa at jeg skulle kontakte de om nedpresset ikke ga seg, og det har det ikke gjort.. Men skal til jordmor imorgen så tar det med henne da.. Jeg er jo ikke lenger enn 33+5 så jeg syns det virker litt rart om jeg skal gå sånn i 6+ uker til[8|][:-] Jeg håper hvertfall ikke jeg må gå sånn så lenge..For det er sliiitsomt.. Men for babyen sin del syns jeg hvertfall at jeg kan gå til over uke 35[:)]

Prøv å ikke håpe for mye på at du føder før termin for da blir det så lenge å vente dersom du må gå overtid[&o]
Selv har jeg født begge mine før termin (uke 34 og uke 37), men jeg tipper jeg går hvertfall til termin denne gangen.
Men det høres jo ut som om babyen din vil ut snart, men håper jo den holder seg der inne noen uker til. Det er ikke så gøy å få en prematur unge[&o]
Masse lykke til hva enn som måtte skje [:)]

Nei jeg er i utgangspunktet veldig forberedt på å gå hvertfall til termin..[:)]
Selvom jeg merker at det kommer til å bli tungt..
Som du sier, så ønsker jeg jo ikke ett prematurt barn, og måtte tilbringe lang tid på sykehuset[&:]

Men han kommer når han vil uansett.. hehe.. Så får vel bare vente å se.. [:)]

Back
Topp