Går du og mannen på date?

En har jo sin egen oppfatning, og jeg ser den at det er enkelt når barnet ditt er så stort :) betydelig mer avslappende i den alderen enn de to vi har, så koser meg veldig de gangene det er kun meg og samboer (ikke misforstå, jeg nyter tiden med ungene, men det er litt godt å kunne kose seg ordentlig med maten uten en som vrir seg i barnestolen, skal ta tak i alt fra bestikk til duk osv) :happy:

Og for meg blir ikke gåtur/fjelltur eller noe som ligner trening en date :hilarious:

Men vi har også såkalt "date night" ofte hjemme i egen stue. Bare litt annerledes når jeg faktisk pynter meg og sminker litt før vi skal ut :)
Det er også noe eget med å ikke måtte ha ett øre mot soverommet i tilfelle noen våkner og gråter. Fint å kunne henge av seg mammarollen litt og bare være voksen.

Jeg nyter det når vi har barnevakt :P

Det er også noe eget med å ikke måtte ha ett øre mot soverommet i tilfelle noen våkner og gråter. Fint å kunne henge av seg mammarollen litt og bare være voksen.

Jeg nyter det når vi har barnevakt :p
Det er helt sant :D

Det er veeeldig sjelden! Sist vi gjorde noe sammen hadde vi barnevakt for å kunne dra på litt shopping :rolleyes:

Ja. Minst en gang i måneden. Vi reiser også på en liten ferie fast alene 1 gang i året, over en langhelg.

Ikke spesielt ofte nei

I går kveld hadde vi filmkveld hjemme, det vsr koselig og vår form for date, men de siste årene har det ikke vært ofte det heller.
Med tre unger fra smått til stort (3, 8, 11) fyller de dagene ganske godt.

Men i høst skal vi på en kjærestetur. Vår første siden vi var på bryllupsreise for 12 år siden, og åpenbart synes mamma det er på tide for jeg har ikke vært borti mer velvillig barnevakt!
Ikke bestemt helt når og hvor enda, trolig Gdansk for dit går direktefly og mannen har vært der en gang med jobb, og fikk lyst å ta meg med dit. Bare finne en helg det passer å innramme med et par fridager for oss begge.

Det skal bli kjekt. Men vi går ikke regelmessig på date nei. Det gjorde vi knapt da vi ble sammen heller. Men pre barn hadde vi jo en helt annet liv med fritid og muligheter og mye er filmkveld og kino. Kino oss voksne, ikke med barn, er jo noe annet

Back
Topp