oh yes , det gjør de.Haha, den ser jegfordel med små, de legger seg tidligere
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oh yes , det gjør de.Haha, den ser jegfordel med små, de legger seg tidligere
![]()
Fordeler og "ulemper" (føles feil å bruke ordet ulempe, men..) med altoh yes , det gjør de.
Det er også noe eget med å ikke måtte ha ett øre mot soverommet i tilfelle noen våkner og gråter. Fint å kunne henge av seg mammarollen litt og bare være voksen.En har jo sin egen oppfatning, og jeg ser den at det er enkelt når barnet ditt er så stortbetydelig mer avslappende i den alderen enn de to vi har, så koser meg veldig de gangene det er kun meg og samboer (ikke misforstå, jeg nyter tiden med ungene, men det er litt godt å kunne kose seg ordentlig med maten uten en som vrir seg i barnestolen, skal ta tak i alt fra bestikk til duk osv)
Og for meg blir ikke gåtur/fjelltur eller noe som ligner trening en date
Men vi har også såkalt "date night" ofte hjemme i egen stue. Bare litt annerledes når jeg faktisk pynter meg og sminker litt før vi skal ut![]()
He he oh yes det er jo detFordeler og "ulemper" (føles feil å bruke ordet ulempe, men..) med alt![]()
Det er helt santDet er også noe eget med å ikke måtte ha ett øre mot soverommet i tilfelle noen våkner og gråter. Fint å kunne henge av seg mammarollen litt og bare være voksen.
Jeg nyter det når vi har barnevakt![]()