Går du og mannen på date?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Hva gjør dere? Hvor ofte? :)

Nei, vi gjorde det innimellom før yngste ble født :)

Nei det gjør me ikke. Men eg har funnit ut av att eg skall laga m/ bestille lunsj og reise ut til jobben hans og spise lunsj tilsammens hver fredag
Så eg kjøper med kaffi frappe fra mc Donalds vår favoritt:)

Etter noen tøffe perioder de siste årene ble vi enige i våres at vi måtte sette av og prioritere tid til oss.
Avtalen nå er minst en gang i halvåret å reise bort og bare være oss to. I våres ble det bare en dag hvor vi dro på spa, men forrige helg var vi på hotell og spiste ute på restaurant sammen :Heartred

Vi har jo ingen barn hjemme fast, men er besøkshjem og bor med en tredje voksen, så det blir behov for kjærestetid :p

Aldri gjort i de 13 årene vi har vært sammen. Men vi finner gjerne litt tid sammen til å spise en bedre middag eller se en god film/serie etc her hjemme:-)

Ja, prøver å sette av en dag i måneden hvertfall.
Går ut og spiser, bowler, går på kino eller har brettspill og whisky kveld hjemme.
Prøver å ikke snakke bare om barn og husarbeid, men litt større ting.

En av de fineste dagene vi har hatt i det siste, da spiste vi indisk, drakk litt vin og gikk tur i stjerneskinn langs Mjøsa ❤

Jepp, i noen perioder oftere enn andre. Spiser middag/lunsj/drikker kaffe sammen. Men kaller det ikke for date lengre:p Eller så går vi en fjelltur sammen, eller finner på noe annet. Går jevnlig på kino sammen:) Tenker det er viktig å finne på noe av og til, som ikke er en del av rutinen.

Ja, det gjør vi! Vi prøver å gå ut minimum 1 gang i måneden. Da spiser vi en god middag og går ut på kino/teater/museum sammen. Når vi har bryllupsdag, drar vi på spa :Heartred

Ja, prøver å sette av en dag i måneden hvertfall.
Går ut og spiser, bowler, går på kino eller har brettspill og whisky kveld hjemme.
Prøver å ikke snakke bare om barn og husarbeid, men litt større ting.

En av de fineste dagene vi har hatt i det siste, da spiste vi indisk, drakk litt vin og gikk tur i stjerneskinn langs Mjøsa ❤
Så koselig det siste der:) Akkurat det der vil jeg også.

Med baby i hus er date filmkveld når mini har lagt seg for kvelden. Før hun ble født fant vi ofte på ting sammen bare oss to. Blir vel igjen når hun blir litt større og jeg klarer å løsrive meg litt mer fra henne :)

Vi har aldri egentlig datet, men vi gjør ting sammen hele tiden. Fikk egentlig lyst til å ha en skikkelig date sammen nå :)

Nei, dessverre. Bør prøve å få til noe :)

Ja, det gjør vi! Vi prøver å gå ut minimum 1 gang i måneden. Da spiser vi en god middag og går ut på kino/teater/museum sammen. Når vi har bryllupsdag, drar vi på spa :Heartred
Så koseligt att dere får det til så
Ofte

Det gjør vi aldri, dessverre... Ikke ut av huset i hvert fall. Har sett litt film sammen og det er jo koselig :) Men kunne tenkt meg hotell eller restaurant også.

Så koseligt att dere får det til så
Ofte
Vi har ikke barn enda, så da blir det jo litt mer fritid til sånt :happy: vi har mange rundt oss som vil sitte barnevakt, inkludert besteforeldre, så vi kommer til å prøve å fortsette med det etter lillegutt kommer også!

Så koselig det siste der:) Akkurat det der vil jeg også.
Var veldig koselig og litt impulsivt. Er så sjeldent vi går kveldsturer sammen etter vi fikk barn, så tok oss veldig tilbake til når vi "bare" var kjærester ❤

Aldri gjort i de 13 årene vi har vært sammen. Men vi finner gjerne litt tid sammen til å spise en bedre middag eller se en god film/serie etc her hjemme:)
Det er da like bra det, må da ikke være ut sv huset eller koste penger for at det skal være en date.

Back
Topp