Går du ofte til frisøren?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Veldig sjelden... Oftere en periode nå fordi jeg har skulderlangt hår og prøver å klippe vekk ettervekst, men etterhvert er jeg vel tilbake til nesten aldri :p

En gang i halvåret ;)

Ikke så ofte som jeg kunne tenkt meg og planlegger:p
Blir vel rundt 2-3 ganger i løpet av året:)

Hver 6.uke:) stusser tuppene annhvergang og striper ettervekst vær gang;) Mrn dyrt er det helt klart!

Vel er noen år siden sist ;)
mye pga økonomi, men tar men 5 min å gjøre det hjemme samtidig som jeg får akkurat den klippen jeg vil ha :)
eneste jeg virkelig savner er hodebunnsmassasjen ;)

Det går ca 2 mnd mellom hver gang.

Sent from my iPhone using BV Forum

Altfor sjelden. Syns det er kjipe penger, har nok av andre viktigere ting å bruke de på. Hvert andre år kanskje

Så godt å lese at flere er like sjeldent som meg. Føler meg innimellom sjuskete :p 1-3 gang i året. Inkludert de gangene jeg gjør det selv, eller mamma. Hehe, godt sparetiltak. Sykt dyrt!

2-3 ganger i året.
Jeg har langt hår, så jeg får en stuss når tuppene er slitte og legger inn noen kortere lag.
Jeg har ikke farget håret på ca 2 år nå, så slipper vedlikehold der ;)

Har vært hos frisør... en gang siden jeg klippet meg før bryllupet i 2005, tror jeg. ;)
Har en cheap ass frisørsaks som jeg bruker en gang annenhvert år eller no' - tar tak i hestehalen, griper fatt så høyt opp på ryggen jeg kommer, og klipper over. :D

Sjeldent. 1 gang i året kanskje :P

Sist jeg var ble jeg så misfornøyd og sur at jeg har utsatt det i to år etterpå... Men har nå time i desember.

De siste årene før det gikk jeg vel 1-2 ganger i året.

Har ikke råd til å gå mer enn 1-2 ganger i året.

Burde gått oftere, føler meg ikke vel!

Back
Topp