Går dere mere på do nå?
Det gjør ikke jeg :/ å føler det er noe alle skal gjøre så nå bare høre
jeg går bare på do 3-4 ganger per dag :/
Det gjør ikke jeg :/ å føler det er noe alle skal gjøre så nå bare høre
![Stick Out Tongue :p :p](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61b.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kansje vi deler på symptomene daJeg går ofte på do, hadde det ikke vært for det vet jeg ikke om jeg hadde trodd på at jeg var gravid heltDu har det litt sånn som jeg har det med puppene. Eier ikke ømme pupper, og det føler jeg at alle må ha
Tror nok det er kjempe individuelt dette med symptom, så blir det bare med hyppige do besøk og vondt bekken tror jeg at jeg er fornøyd
![]()
Kansje vi deler på symptomene dahehe jeg har veldig ømme pupper nå
men det har kun var de siste dagene. Å så har jeg syke humørsvingninger å er små kvalm
jeg bare venter på bekkenet.. Har alltid vert sterkt plaga med bekkenet
Uff ja jeg gleder meg til å kjenne daglige spark slit at jeg vet alt er okTydeligvis, veier hverandre opp gittHar kraftige humørsvingninger jeg også, også veldig murringer i underlivet. Måtte ta en test idag for og være 100% sikker og den var sterk og fin, så har jo fin stigning av hcg, men alltid den lille nervøse delen vet du
Skal gudsjelov få låne bekken belte av ei god venninne, så håper jeg det går bedre med det
![]()
Uff ja jeg gleder meg til å kjenne daglige spark slit at jeg vet alt er okhar veldi lyst å ta en test selv
men de blir ikke sterkere nå så er egentlig ikke vits for min del
men kansje jeg tar en med ukesindikator igjen
Det fjør sikkert godt for bekkenet jahar aldri prøvd det
hadde dobbelsidig bekkenlåsning sist. Å kjente det i bekkenet allerede før testen slo ut. Denne gangen eg jeg 40 kilo mindre fra start så jeg håper det er med på å hjelpe at det ikke blir så ille denne gangen
hvertfall er jeg ikke plaget enda
kjenner bare det murrer litt når jeg holder på med mye
Håper hvertfall beltet hjelper deg slik at du slipper å ha så vondt for det er jammen ikke noe godt
Jeg bare lå der som en rugemaskinDet hjelper nok godt og ha mine vekt for bekkenet jaJeg er litt overvektig fra før og gruer meg faktisk til og gå opp i vekt.. Men vet at det er uunngåelig, men vil spise så sunt som mulig for og unngå ekstra last. Kjenner det dessverre i bekkenet innimellom alt. Så kan bi ett langt svangerskap vis det fortsetter slik, men premien er jo veldig verdt det så klart
Uff, dobbelsidig høres fryktelig vondt ut!! Håper virkelig du slipper noe bekkentull denne gangen, iallefall i den grad
![]()