Går du for mye eller for fort opp i vekt, synes du?

22 uker, og foreløpig gått ned 4 kg!
Var kvalm fra uke 5/6-13/14 men har gått greit å få i meg mat etter det, men tar vel litt tid før man er på plussiden igjen når man plutselig raser ned 7-8 kg på kort tid
 
25+0 gått opp 0,8 kg og enda godt er det da jeg har for høy bmi og bør ikke gå opp så mye..men hvordan magen har vokst veldig på 2 uker og jeg ikke klarer å spise sundt..syns jeg det er rart jeg ikke har gått opp mer..men går nok fort opp mot slutten som sist...!
 
Nå synes jeg vekta øker fort[emoji85] Gått opp ca 12 kg, er i uke 31+1. 7 kg har kommet på siste mnd[emoji51] Håper det ikke fortsetter med samme økningen de to neste mnd. Håper mesteparten forsvinner når barna kommer[emoji1405][emoji1405]
 
Etter å ha stagnert i 3 uker har jeg gått opp 4(!!!) kilo på en uke [emoji33]
 
Har gått opp over 1 kg i uken de siste tre ukene...og føler jeg går opp og magen blir større for hver dag?!:p lurer på hvor stor magen blir hvis det fortsetter sånn..er også blitt tungt for ryggen!
 
Her har det - utrolig nok - stagnert litt... Gikk opp 8-10 kilo utrolig fort, men er ca 13 k. i pluss nå - 29+1 :) Håper å holde meg til 18-20 kilo....
 
Har gått opp over 1 kg i uken de siste tre ukene...og føler jeg går opp og magen blir større for hver dag?!:p lurer på hvor stor magen blir hvis det fortsetter sånn..er også blitt tungt for ryggen!

Det er vel et ikke unormalt jule-fenomen? Jeg legger som regel på meg minst 2 kg i desember når jeg IKKE er gravid :p

Jeg er storfornøyd med å ha klart å begrense vektoppgangen til 1 kg fra 19 desember til nå. Jeg har vært mye mer restriktiv med godsakene enn jeg pleier, og passet på å trene hver dag i julen.

Er nå 29+6, og har gått opp 7 kg. Fornøyd med det.
 
Er 28+3 og hadde gått opp 9kg ved sist kontroll hos jordmor. Skal på ny kontroll neste uke og jeg kjenner allerede at jeg er litt redd for å gå på den vekten :bored:
 
Uke 31 og har gått opp 14 kg (tvillinger), tenker ikke så mye oå vekta jeg.. spiser ikke stort mer enn det jeg gjør til vanlig, men er mindre i bevegelse nå enn før.
 
31+0 i morgen, og opp 11 kg. Jordmor er veldig fornøyd med det, og jeg stresser ikke noe over vektøkningen, men føler meg av og til som en hval :knegg:
 
Back
Topp