"Går du enda?!!?"

hejdi

Blir kjent med forumet
JA! For F***! Du ser da vel det? Magen henger mellom beina, jeg er blå rundt øynene etter å ikke ha sovet de siste tre ukene, ansiktet ser ut som en ballong, joggebuksa har mistet farge etter at jeg har brukt den og kun den - de siste 3 månedene.

Vegrer meg for å gå utenfor døren. Det har for lengst blitt mannen sitt ansvar å reise på butikken... Men så må jeg jo levere storebror i barnehagen. Og på vei inn/ut er det 47 forskjellige damer som skal kommentere, ta på, undre seg, være skrekkslagne over at jeg ikke har født og komme med alle slags gode råd for å få ut denne ungen!

Ventetid, overtid... Harmoni, harmoni...
 
Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv!! Er ganske så lei av alle kommentarene når det faktisk er helt åpenlyst at jeg går enda!! Men men, de mener det nok bare godt
 
Kjenner meg litt igjen, ja..

Veggen på facebook florerer med meldinger fra folk som spør om ting har skjedd enda, det føles som om det tikker meldinger inn på mobilen i ett kjør - gjerne fra samme personer dag etter dag (og svarer man ikke enkelte, så ringer de bare for å sjekke), og folk tar plutselig på magen og sier "Nå må du vel snart komme ut?"..

Standardspørsmålet blant flere er også: "Er du lei nå?" Eh.. JA!

Nå har ikke jeg noen fra før, så her er det faktisk en mulighet å holde meg hjemme og unngå å møte folk - hadde jeg bare ikke gått på veggene av å være hjemme hele tiden :p
 
Samme her, og jeg har f**n ikke rundet termin enda!! I går var jeg innom jobben for å levere noe, en kollega av meg fikk ei jente for en uke siden. Og jeg fikk da høre at "jenta til *** rekker jo å bli voksen før din er ute"..AAHHH...Jeg går også i samme gravidbukser (har 3 like!!) som jeg nå har måttet sydd gjentatte ganger i skrittet fordi lårene har gnissa hull i dem. Jeg svetter som en gris, og puster som en kåt gammel mann. Og som du sier; folk SER vel at jeg går "sånn" enda, så hvorfor gidde å spørre og klå!! Litt godt og se det er flere....
 
Haha, godt å se vi er flere, kjeie gravide som tenker det samme.. Merkelig hvordan jeg innbiller meg selv at jeg aldri kommer til å IKKE være høygravid mer... 
 
Signerer alt som er skreve over her.... Merkelig kor lite folk tenke seg om..
Tenkte å skriva på fb statusen min i dag og kvar dag t han kjemme: "NEI - HAN E IKKJE KOMT I DAG HELLER!".
 


4kløver skrev:
Signerer alt som er skreve over her.... Merkelig kor lite folk tenke seg om..
Tenkte å skriva på fb statusen min i dag og kvar dag t han kjemme: "NEI - HAN E IKKJE KOMT I DAG HELLER!".



Haha, ikke dumt!!! :D
 
Syns det beste er ungene i barnehagen... 
- Skal du ha baby?
- Nei, jeg har bare spist at for mange boller....
- Du har STOR mage... Nesten som en tjukkas! 
 
Laaaange dager dette, men nå må det snart være vår tur, eller????
 
Kjenner meg veeeeldig igjen! Folk ringer i et kjør og jeg har termin i morra! Hvis jeg lar være å ta tlf legger de igjen meldinger på mobilsvar, ringer jeg ikke opp igjen så blir jeg terrorisert frem til jeg tar tlf! Og da får jeg høre " nå trudde jeg nesten du lå på sjukehuset" og jeg får bare lyst til å skrike tilbake "NEEEI, TA ET HINT OG SLUTT Å MASE"!!
 
Back
Topp