Går det med treningen da jenter?:)

lulan

Forelsket i forumet
haha skulle vi ikke dytte hverandre her?? jeg har enda ikke kommet meg ut av sofaen, å i dag når det er så utrooolig fint vær, skulle jeg virkelig gått meg en tur, men mye bedre foran datan her:)
 
Går elendig her.. Har null overskudd så gleder meg til 2 trimester og denne grufulle trettheten går over;)
 
Nei, blir ikke noe trening på meg før kvalmen gir seg emoticon
 
Trening?? hva er det? ;-)
har vel aldri vært den store treningsnarkomanen, meeen tenkte jeg skulle få opp kondisen litt, så satser på litt trim fremover nå, deilig ute med frisk vårluft:-)

må legge til at jeg har faktisk kutta røyken etter positiv graviditetstest  denne gang som sist, håper bare d er for godt denne gang:-)
 
det å trene (II); aktivitet som tek sikte på å gjere ein organisme meir uthaldande og ledig og å auke styrken, farten og samordningsevna
 
Elsker å trene, men dte er rett og slett ikke prioritert nå. Mamma er trett og jeg har 4 nydelige barn å ta meg av, tilegg begynner jeg snart på jobb. Ikke tør jeg trene pga blødninger heller. Så dere får trene litt for meg:)
 
Har nesten ikke rørt meg siden jeg ble dårlig og etter operasjonen.. men begynner på jobb imorgen, så da blir det vel å løpe etter barna hele dagen :P
Ellers har jeg planer om å gå/sykle til jobb når snøen og isen forsvinner. tar ca 30 min å gå en vei, så tar det som trimm jeg :)
 
Back
Topp