Går det i rosa eller blått?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her kler jeg henne i litt av hvert, UV-drakten er knallblå :p ! Jeg tenker ikke på det, jeg tar de fargene jeg liker og mener at farger ikke er kjønnsbundne.

Tenker dere på sånt?

Skal innrømme at det er mye blått, men det er mest fordi jeg digger fargen :P

Har egentlig ingen problem med å bruke "jentete" farger på han, som disse feks :P

Vedlegg

• 1467365645172.jpg
    1467365645172.jpg
    25,5 KB · Visninger: 43
Nei, her er tar jeg det jeg syns er fint :) er ikke så veldig glad i rosa, så minst mulig det.. men arva masse, masse rosa klær.. ;)

Vi har fått veldig mye i rosa og rødt. Men eg liker egentlig bedre å kle hun i "gutte" farger da eg synes det er idiotisk med gutte og jente farger :P

Her går det mest i jentefarger. Men det er for jeg har kjøpt klær fra ei venninne som har jente. Har fått noen ullklær i blått, og bruker de og. Liker heller ikke generalisering av jente og gutter farger, er ikke noe som heter det. Men blir lett påvirket, så kler på lillemor mye i dus rosa og lilla

En god blanding.
Vi arver veldig mye og så blir det mye etter broren.
Kjøper jeg selv eller får gaver blir det ofte typisk jentefarger da vi har mye i andre farger.

I dag har frøkna hatt på blå body og rosa bukse:)

Her blir det veldig mye i marinblått, men det er fordi jeg liker den fargen:)

Stort sett det vi har fått har vært rosa så har blitt mye rosa og hvitt. I starten syntes jeg det var veldig søtt med rosa og hun er jo vår førstefødte så tror det ble litt viktig med jente-farge. Men allerede fra str 62 begynte jeg å kjøpe mer nøytrale farger som beige og grått/blått. Håper jo på et barn til men hvis det blir gutt så har jeg ikke så lyst til å kle han i masse rosa :P (Akkurat nå føles det ut som vi må bytte alle klærne uansett, er jo så masse flekker på dem som ikke går av i vask...)

Kan bruke alt utenom rosa til min gutt.:) liker best å kle han i blått og hvitt for jeg syns han kler det så godt.:) lyshåret gutt.:)

Ja, mye arvet her og etter søsteren og kusinen og det blir mye rosa og lilla :)

Arvetøy er supert.

Ja, mye arvet her og etter søsteren og kusinen og det blir mye rosa og lilla :)

Arvetøy er supert.

Her går det mest i blått og hvitt men jeg kan bruke alt utenom rosa :-) Vi har ikke arvet noe og jeg er veldig glad i blått så da blir det ofte det som kjøpes, men jeg prøver å bli mer bevist på å kjøpe litt andre farger for variasjonens skyld. Men han kler blått veldig godt da. Han er så lys i håret som det går an å bli :-)

Back
Topp