Går det an????

*MammyMe*

Blir kjent med forumet
.... å lage hvit ramme rundt bildene i photoshop?   Jeg vet at det går an i Microsoft Picture It, men er så tungvint å holde på i to programmer siden jeg bruker adobe photoshop for det meste...

En annen ting jeg lurer på: hvordan får man bøyde bilder med kant (dersom noen skjønner hva jeg mener... hehe...)

Noen som vet?????????    Svææææært takknemlig for svar   [:D]  [:D]  [:D]

Bruk det som heter stroke, og velg hvit farge og litt tykk strek, så blir det som en hvit ramme.
Eller så kan du legge et hvitt lag under bildet, og låse de to lagene sammen.

Takk. Da skal jeg prøve stroke. Har brukt av og til å legge på en annen bakgrunn, men det syns jeg er tungvint... 

Da fikk jeg det til med stroke.... Tuuuuuusen hjertelig takk  [:D] [:D]  Er jo så mye finesser i photoshop som man ikke vet om....  Skulle ønske det fantes en slik oversikt over diverse slik ting...

ORIGINAL: Henrik sin mams

Takk. Da skal jeg prøve stroke. Har brukt av og til å legge på en annen bakgrunn, men det syns jeg er tungvint... 

Da fikk jeg det til med stroke.... Tuuuuuusen hjertelig takk  [:D] [:D]  Er jo så mye finesser i photoshop som man ikke vet om....  Skulle ønske det fantes en slik oversikt over diverse slik ting...
Skulle jeg oxo gjerne hatt... kanskje vi kunne startet en tråd hvor vi la inn tips og triks etter som vi vet om dem?? Kan en av dere som vet mye starte en tråd?????!!!!!

d finnes masse toturials(el åssen d skrives..hihi) om photoshop ute på nettet.. men er masse på engelsk, men bra forklart med bilder... men husker ikke sider i farta=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

d finnes masse toturials(el åssen d skrives..hihi) om photoshop ute på nettet.. men er masse på engelsk, men bra forklart med bilder... men husker ikke sider i farta=)

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Noen andre som vet noen linker?  Jeg er IKKE flink til å søke på nettet om noe som helst... hehe.. litt grønn der.. (jajajaja... vet om kvasir og google og hva det nå enn heter... hehe...)

Men er det noen som vet om det å "bøye" bilder i photoshop????

Enklest å bruke en template - en ferdig bøyd bilderamme.... de kan du finne flere plasser

Back
Topp