Går det an å være SÅ trøtt??

MammaMø

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Jeg er så himla trøtt!
Hadde jeg kunnet så hadde jeg sovet hele døgnet tror jeg..

Har vel også litt med å gjøre at når jeg ligger i sengen så holder kvalmen seg stabil, men med en gang jeg reiser meg så blir jeg dårlig..

MEN - jeg skal ikke klage, dette er bare helt nytt for meg! da jeg gikk med guttungen hadde jeg ingen symptomer frem til uke 11, da var jeg kvalm i 1 (!!) uke og så symptomfri etter det igjen.. ☺️

Jeg også kjenner det, kunne sovet døgnet rundt.
Fryktelig slitsomt å vær så trøtt når man har ei på snart 2 i hus også, som krever sitt, og når samboeren i tillegg mener at jeg umulig kan kjenne noe så tidlig.. (Ja, han har fått passet sitt påskrevet..) :P

Jeg er også veldig trøtt..! Sto opp 7 i dag, men etter et kvarter måtte jeg legge meg igjen og sove til 9..:rolleyes:

Jeg er også veldig trett å sliten:/ orker ikke så mye etter jobb..

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Er supertrøtt selv!
Sto opp kl.8 i morres og det svei i øynene å kroppen verket siden jeg var sååå trøtt.
Kjørte å leverte kidsa og fôret hestene, og var i seng igjen kl. 10 :p
Såv til 13.45 :o
Var trøtt når jeg våknet da også :p
Gleder meg til å legge meg i kveld ;) hehehe
Klager ikke på å ikke være i jobb nå altså :p hadde sikkert såvnet ved skrivebordet da.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Jeg er så himla trøtt!
Hadde jeg kunnet så hadde jeg sovet hele døgnet tror jeg..

Har vel også litt med å gjøre at når jeg ligger i sengen så holder kvalmen seg stabil, men med en gang jeg reiser meg så blir jeg dårlig..

MEN - jeg skal ikke klage, dette er bare helt nytt for meg! da jeg gikk med guttungen hadde jeg ingen symptomer frem til uke 11, da var jeg kvalm i 1 (!!) uke og så symptomfri etter det igjen.. ☺️

Akkurat samme her! Er SÅ trøtt, hele tiden! Slitsomt! Er også mindre kvalm liggende i senga så skulle ønske jeg kunne bli der noen uker. Men litt for mange unger i hus til det :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Himla trøtt her med. Slitter når eg er på jobb.jobber 13 times vakter.
Ingen som vet noe enda så må prøve å finne på unnskyldninger hele tiden når Dei spørr.

Back
Topp