Går det for eks an å dra på julebord uten å drikke? ??
Jeg har aldri drukket på julebord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går det for eks an å dra på julebord uten å drikke? ??
Jeg har aldri vært edru på ettJeg har aldri drukket på julebord![]()
Hahah, samme her! Skal jeg på fest, hører alkohol med for min del, men maser selvsagt ikke på de som ikke drikker uavhengig av grunnJeg har aldri vært edru på ett![]()
På noen fester føler jeg nesten at en må drikke for å ha der gøy, men ellers ikkeMan må visst drikke for å ha det gøy...
Men er det viktig for deg å bli full for å ha det gøy da, i og med at du ikke engang liker alkohol?På noen fester føler jeg nesten at en må drikke for å ha der gøy, men ellers ikke
Jeg er ofte edru på fest og syns det er helt topp, men var I en bursdag rett etter at jeg ble gravid der jeg absolutt burde ha drukket (uten å være gravid selvsagt). Var ikke gøy å være edru på skikkelig fyllefest...
Edit: skal nevnes at jeg drikker alkohol for å bli full. Velger derfor å være edru de gangene det ikke helt passerliker ikke alkohol.
Men er det viktig for deg å bli full for å ha det gøy da, i og med at du ikke engang liker alkohol?