Går dere ut når det regner?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Altså går dere ut med barna og leker eller går tur hvis det regner??

Fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær;)

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ja, vi går ut uansett..

flinke dere er.... jeg har alltid hatet å fryse,og å bli våt....
holder oss inne,men når han blir større og kan gå ut aleine,da kommer han nok til å gå ut i regnet...

ORIGINAL: SelinesMam

Foreløpig når ho er så lita enda holder vi oss inne, men når ho blir større så skal ikke litt regn hindre oss i å gå ut[:)]

spørs hvor mye det regner da[:)]

Kommer helt an på. Er det helg, så må vi ut og leke uansett vær, ellers blir vi gale alle sammen. Men er det hverdag, blir vi gjerne inne når det er regnvær.

Ikke foreløpig, for han er litt liten enda...
Men når han blir eldre skal vi ut selvom det regner. Altså, hvis det er skikkelig øsepøs og vind, da gidder jeg nok ikke!
Det er det verste jeg vet! Men siden jeg jobber i barnehage er jeg vant til å være ute i regn, så det vil ikke bli noe problem.
Det er jo bare å kle på seg ordentlig med klær og man trenger ikek akkurat å være ute en evighet, så da klarer man vel en liten tur ut[:D]

ORIGINAL: mammamiia

ORIGINAL: SelinesMam

Foreløpig når ho er så lita enda holder vi oss inne, men når ho blir større så skal ikke litt regn hindre oss i å gå ut[:)]

spørs hvor mye det regner da[:)]

ORIGINAL: kokken

Fins ikke dårlig vær, bare dårlige klær;)

Helt riktig[:D] Så siden jeg har litt dårlige klær så står jeg fint under tak om det regner masssse! Ellers koser vi oss i sandkassen til tross for regn! [:)] Hadde blitt lite med utedager om vi ikke skulle vere ute når det regner![8D]

Jeg har ikke billappen og er egentlig vant og være ute i all slags vær. sp ja det hender vi er ute i regnevær[:)] men jeg tvinger ikke barna ut om det regner og di ikke vil.

ORIGINAL: Gammonbaby

Kommer helt an på. Er det helg, så må vi ut og leke uansett vær, ellers blir vi gale alle sammen. Men er det hverdag, blir vi gjerne inne når det er regnvær.

sign... på hverdagan så e ho jo ute heile dagan i barnehagen lell...

Vi er stort sett ute kvar dag, med begge ungane. Vi hadde blitt sprø alle sammen om vi skulle sitte inne heile dagen[:)] Men må jo innrømme at eg eigentleg syns det er ganske pyton å vere ute i dårleg vær, pleier å bruke klesbudsjettet mitt på litt ufornuftige ting...[8D]

Ennå gidder jeg ikke gå ut i øsende regnvær. Drasse rundt med vogn og bikkje og regntrekk og uff.. Men etterhvert som minsten vokser til ser jeg for meg "ut i all slags vær" ja. Regnvær kan være fryktelig spennende.

Stemte ikke jeg da, ingen av alternativene passet syns jeg.

ORIGINAL: Godhjerta.

Finnes ikke noe enten eller.
Noen ganger går vi ut og leker i regnvær, andre ganger ikke.

Jepp, vi går ut uansett. Vi er vantette, OG vi har tørre klær inne, om vi skulle bli våte når vi er ute. [;)]
Regner det bortover (noe det ofte gjør i Bergen), så hender det vi holder oss inne. Men vil jenta ut, så går vi ut ja! [:)]

Ute i all slags vær, fins ikke dårlig vær bare dårlige klær[:D].

Det kommer litt ann på jeg har hvert flink å ta henne med uansett vær men hu hater virkelig å være ute når det ikke er fint vær.. Så jeg truer hu ikke til å være ute om hu overhode ikke vil..

Back
Topp